  • Data: 2015-07-05 19:59:51
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Porażka Eurosojuzu w Grecji jest znacznie bardziej dramatyczna niż to
    wyglądało w sondażu exit poll oraz w sondażach telefonicznych z dzisiaj.
    Brawo greccy patrioci.

    Opcja TAK nie wygrała w żadnym z dystryktów, nawet w Atenach, gdzie
    euro-beneficjentów jest najwięcej.

    Mniej niż 2 godziny po zakończeniu głosowania mają już policzone ponad 29%
    głosów. Frekwencja 58%.

    Za opcją NIE 60,6% głosujących.

    http://ekloges.ypes.gr/current/e/public/index.html?l
    ang=en

    No to Eurosojuz ma pewien kłopot i myślę, że dzisiejsza data za 10 lat
    będzie przytaczana jako data początku rozpadu EU w obecnym kształcie.

    A co zrobią teraz jest bardzo interesujące. Czy aby przedłużać agonie i tak
    dadzą Grecji kasę czy jednak poddadzą się.

    Ja tam się spodziewam dramatycznych programów w TV o biedzie w Grecji w
    najbliższych miesiącach. :) Czuję, że będzie zabawnie.