    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Date: Mon, 06 Jul 2015 00:28:02 +0200

    W dniu .07.2015 o 23:52 Eneuel Leszek Ciszewski

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" mna0c7$nei$...@n...news.atman.pl

    > + Gdzie ja to zarzucam? (nie twierdzę, że nie zarzucam, ale pytam --
    > gdzie?)

    Zarzuca to za dużo powiedziane.
    Trafnie zauważasz :)

    "Na tej grupie opisujemy takie problemy.
    Nie rozmawiamy wcale o biznesie światowym, o wielkich
    korporacjach, nie inwestujemy dziennie milionów euro..."
    ...przy okazji jakichś opłat za płatności zbliżeniowe.

    Trochę się to zmieniło ostatnio na grupie, dzięki Grekom :)

    IMHO dość zabawne jest szczegółowe śledzenie niuansików w poszczególnych
    ofertach banków.
    Dlatego trzeba patrzeć globalnie, zamiast tracić czas analizowanie
    groszowych oszczędności, które w innym miejscu bank odbija sobie z
    nawiązką. Ale oczywiście niektórych to niesłychanie rajcuje i traci na to
    czas (czyli pieniądze).
    Uprzedzam - de gustibus non disputandum est! Też zauważam, ale nie
    krytykuję!
    :)

    --
    Trefniś