  • 11. Data: 2014-07-24 20:31:08
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:16:07 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Zajrzałem sobie na tę stron... Dane bardzo skąpe póki co i tak średnio
    > poprawne - moja stara Corsa B z półtoralitrowym dieslem ma wpisany
    > rodzaj paliwa: benzyna ;)

    Ta, rozkreci ... najpierw tam podlacza dane z Viatoll, a potem zaczna
    rachunki wysylac :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-07-24 20:44:24
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ta, rozkreci ... najpierw tam podlacza dane z Viatoll, a potem zaczna
    > rachunki wysylac :-)
    Wg "mojego" diagnosty to jest ułatwienie życia dla US...
    Wszystkie służbówki, jak na dłoni...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2014-07-24 20:51:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 20:44:24 +0200, WOJO napisał(a):
    > Wg "mojego" diagnosty to jest ułatwienie życia dla US...
    > Wszystkie służbówki, jak na dłoni...

    To na razie zadne, bo z danych tam podanych zadna dla US korzysc.
    Ale jak podlacza Viatoll, to bedzie ciekawie :-)

    J.

  • 14. Data: 2014-07-24 22:03:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-24 20:44, WOJO pisze:
    > Wg "mojego" diagnosty to jest ułatwienie życia dla US...
    > Wszystkie służbówki, jak na dłoni...

    A to US ma jakiś dostęp do szerszych danych?
    W jaki sposób z tych danych co są udostępnione wnioskować
    można czy służbówki czy inne?

  • 15. Data: 2014-07-25 08:02:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A to US ma jakiś dostęp do szerszych danych?
    > W jaki sposób z tych danych co są udostępnione wnioskować
    > można czy służbówki czy inne?
    Na chwilę obecna wszyscy mają dostęp do takich samych danych.
    Zwróć jednak uwagę na to, że rejestrowany jest przebieg pojazdu.
    Jeżeli ktoś posiada samochód prywatny i służbowy, i odlicza paliwo tankowane
    do jednego i drugiego, to porównując to z przebiegiem, łatwo będzie ten
    "problem" wykryć - nie sądzisz?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 16. Data: 2014-07-25 08:26:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-25 08:02, WOJO pisze:
> [...]
    > tankowane do jednego i drugiego, to porównując to z przebiegiem, łatwo
    > będzie ten "problem" wykryć - nie sądzisz?

    Narzędzia do kontroli podatnika oparte na zwykłym myśleniu
    urząd skarbowy ma od zawsze, ale nie umie skorzystać.
    Nie sądzę, żeby z tego coś wymyślił.
    PS
    Jak problem się nagłośni, to się "zrobi" ewidencję prywatnemu
    i ona zapewni limit.

  • 17. Data: 2014-07-25 09:25:17
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-24, o godz. 17:50:23
    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > a co mają informatycy do wklepanych danych?

    Dane to wklepuje informator a nie informatyk ;-)

    Zdrówko

  • 18. Data: 2014-07-25 09:59:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    ale jawny czy tajny? :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2014-07-25 11:08:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-25, o godz. 07:59:19
    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > ale jawny czy tajny? :)

    Ładnych parę lat temu jeden z powołanych po studiach do SPR (Szkoła
    Podchorążych Rezerwy) informatyków zastanawiał się czemu pisarz
    kompanijny przy wpisywaniu zawodu rechocze. Do czasu aż sam obejrzał
    wpis i okazało się że jako zawód ma wpisane w ewidencji wojskowej jako
    "informator". ;-)

    Zdrówko

  • 20. Data: 2014-07-25 11:13:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Jul 2014 11:08:14 +0200 osobnik zwany Maciek
    \"Babcia\" Dobosz napisał:

> [...]
    > kompanijny przy wpisywaniu zawodu rechocze. Do czasu aż sam obejrzał
    > wpis i okazało się że jako zawód ma wpisane w ewidencji wojskowej jako

    Pani w kadrach pewnej firmy w PRLu po pytaniu o zawód i usłyszeniu
    odpowiedzi "informatyk" zapytała: "A o czym pan informuje?" :)