  • 11. Data: 2014-07-19 08:12:37
    Temat: Re: https://historiapojazdu.gov.pl - już działa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik __Maciek i...@c...org ...

    > https://historiapojazdu.gov.pl/historia-pojazdu-web/
    przykladowy-raport.
    > xhtml
    >
    > Bo pewnie nie chodzi o to żeby obywatel mógł sobie coś sprawdzić,
    > tylko o to żeby urząd/służby mogły rejestrować zapytania o pojazdy,
    > razem z IP, browser fingerprintem itp.

    Po co?

  • 12. Data: 2014-07-19 11:13:15
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-19 03:47, __Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Bo pewnie nie chodzi o to żeby obywatel mógł sobie coś sprawdzić,
    > tylko o to żeby urząd/służby mogły rejestrować zapytania o pojazdy,

    Na to właśnie wygląda...

  • 13. Data: 2014-07-19 16:09:52
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <53c99b9a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    cef <c...@i...pl> wrote:

    > Błędy dotyczace właścicieli.

    Właśnie. To co sprawdziłem ma według raportu w stanie aktualnym dwóch
    współwłaścicieli... A w rzeczywistości nie ma żadnego.
    (w raporcie widać dopisanie współwłaściciela przy drugim i trzecim
    właścicielu wstecz, zapewne ta dwójka "wyciekła" do stanu aktualnego)

    --
    Jacek Politowski

  • 14. Data: 2014-07-19 19:26:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    przykladowy-raport

    > Na to właśnie wygląda...

    Po czym to Ci tak wygląda? Jakie przesłanki?
    I wreszcie w jakim celu?

  • 15. Data: 2014-07-19 19:59:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-19 19:26, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Po czym to Ci tak wygląda? Jakie przesłanki?
    > I wreszcie w jakim celu?

    To że obecny właściciel pojazdu nie ma żadnej korzyści z tej strony.

  • 16. Data: 2014-07-20 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > To że obecny właściciel pojazdu nie ma żadnej korzyści z tej strony.

    Nawet jeżeli to skąd implikacja, ze to powoduje jakiekolwiek korzysci dla
    urzędow?

  • 17. Data: 2014-07-20 12:21:07
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-19 16:09, Jacek Politowski pisze:

> [...]
    > (w raporcie widać dopisanie współwłaściciela przy drugim i trzecim
    > właścicielu wstecz, zapewne ta dwójka "wyciekła" do stanu aktualnego)

    to samo u mnie, jakis bug.

    --
    @foe_pl

  • 18. Data: 2014-07-20 12:30:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 20:09, anacron pisze:
    > j.w. sprawdziłem swoje autka i obydwa są. :)

    ja jestem zawiedziony. Nie ma nazwisk aktualnych włascicieli, nr dow.
    rejestracyjnego, czy jest zastaw skarbowy. Zapewne połączenia z bazą
    skradzionych pojazdów tez nie ma (jak ktos miał tego pecha niech
    sprawdzi co ta baza wtedy pokazuje).
    Mam nadzieje, ze to początek i bedzie ta baza rozwijana o dane istotne
    dla obrotu handlowego (wypadki, przebiegi, zastawy)

    --
    @foe_pl

  • 19. Data: 2014-07-20 12:46:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-20 11:00, Budzik pisze:

    > Nawet jeżeli to skąd implikacja, ze to powoduje jakiekolwiek korzysci dla
    > urzędow?

    No jak to?
    Ktoś to zrobił, ktoś pilotuje, potrzebni ludzie do obsługi,
    już nie mówiąc o ludziach potrzebnych w innych urzędach do
    składania zapytań.

  • 20. Data: 2014-07-20 13:42:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No jak to?
    > Ktoś to zrobił, ktoś pilotuje, potrzebni ludzie do obsługi,
    > już nie mówiąc o ludziach potrzebnych w innych urzędach do
    > składania zapytań.

    No i chcesz powiedzieć, że wnioskiem będzie: "urząd chce nas oskubac"
    zamiast "znowu czegoś niedopracowali"?

    No i jakie to miałyby być plusy dla urzedu?

    Natomiast konstruktywnie o samym projekcie - dałoby rade dodac do tego bazy
    uszkodzen samochodów?