  • 51. Data: 2009-01-24 22:12:19
    Temat: Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "jg" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci news:

    >- obraz z dekodera (przechodzacy przez rekorder, ze scart do scart) widac
    >jedynie przy wylaczonym rekorderze. w momencie wlaczenia rekordera obraz i
    >dzwiek pochodzacy z dekodera znikaja i pojawia sie ciemnosc, czyli rekorder
    >przejmuje kontrole nad zlaczami scart, a ze nie moze sie z dekoderem
    >dogadac to jest ciemno.

    Rozumiem ze nagrywarka jest ustawiona na odbiór ze scart 2 i dekoder masz
    podlaczony pod scart 2?
    No to nie ma bata, musi dzialac na composite, a i na rgb powinno, o ile taki
    sygnal Ci z dekodera wychodzi.

    > drogi cavallino, jesli masz ten rekorder to napisz jak masz go
    > ustawionego,

    Jak bym jeszcze wiedzial o jakim sprzecie piszesz.
    O mediasacie hd pvr?
    Bo zadnej nagrywarki dvd nigdy nie mialem i miec nie zamierzam (nie widze
    sensu).

    > zeby przesylal obraz z dekodera po scart do tv po scart.

    Zakladajac ze do av1 masz podlaczony telewizor a do av2 dekoder, to
    powinienes miec ustawione tak:

    >chodzi o ten
    > przelaczik z tylu,
    o ustawienie w menu "av2 connection" (decoder lub
    > other),

    other

    >o ustawienie av1 w menu edycja (decoder on lub off)

    off

    >i co ma byc
    > wyswietlane na wyswietlaczu panela przedniego (av2 czy av1).

    av2

  • 52. Data: 2009-01-25 20:52:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Podawałem w zeszłym tygodniu.
    > Gigabyte MA78GM.
    myślałem że mówimy o konkretach.

    pawell

  • 53. Data: 2009-01-25 22:32:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > myślałem że mówimy o konkretach.

    A co tu masz niekonkretnego?

  • 54. Data: 2009-01-25 22:50:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > A co tu masz niekonkretnego?

    żle się przyjżałem i nie myślałem, że Gigabyte zrobił coś sensownego.
    ja potrzebuje wrzucić w małą obudowe, najlepiej mikroatx.
    nie znam tego chipsetu, dotychczas pracuje na nvidii, a nie
    wiem jak to się ułoży pod linuxe, bo nie chce windy.

    pawell

  • 55. Data: 2009-01-25 23:11:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > żle się przyjżałem i nie myślałem, że Gigabyte zrobił coś sensownego.

    Takie same płyty ma też Asus, jeśli Gigabyte Ci nie pasuje.

    > ja potrzebuje wrzucić w małą obudowe, najlepiej mikroatx.

    Ja też próbowałem miniaturyzacji z barberone Asus Pundit, ale to raczej
    kiepski pomysł.
    Po pierwsze - płyty mają ograniczenia, w końcu Ci czegoś zabraknie, a to
    złącza, a to usb, a to miejsca na sensowny radiator.
    Po drugie - bez sensu przepłacasz za to że jest mała, a nic z tego nie masz.
    Moja obudowa (modecom canpus) jest i tak mniejsza od klocka wieży, a
    wolałbym żeby była identyczna.
    A przy okazji była niedroga i ma niezłego pilota z wyświetlaczem.

    > nie znam tego chipsetu, dotychczas pracuje na nvidii, a nie
    > wiem jak to się ułoży pod linuxe, bo nie chce windy.

    No to się namęczysz.
    Jest kłopot ze wspieraniem dxva na linuchu z tego co wiem (przynajmniej dla
    Radeona).
    A bez tego to musisz inwestować w wydajne procki, bo grafa HD nic Ci nie
    pomoże.