  • 11. Data: 2015-12-01 12:08:21
    Temat: Re: jak to zrobili?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2015-12-01 o 10:49, J.F. pisze:

    >Ale ja patrzę pod kątem eleganckiego technicznego rozwiązania takiego
    >zawiasu.
    >Pewnie kawałek gumy czy sprężyna załatwi sprawę ale to będzie
    >nieeleganckie. :-)

    No to mowie - dwa polkola z preta. Przelozyc, przyspawac i moga sie
    krecic w obie strony :-)

    Byc moze sprawdzilyby sie dwa zwykle zawiasy - polaczyc "szeregowo"
    obrocone o 90 stopni.

    J.

  • 12. Data: 2015-12-01 16:12:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    No i zrobili.
    https://www.youtube.com/watch?v=umfvm8I9_oU

    Robert

  • 13. Data: 2015-12-01 17:00:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 1 Dec 2015 10:45:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Robi sie akurat najprosciej jak mozna - komorka :-)

    Mam komórkę, robię filmy. Żaden z nich nie ma takiego aspektu.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2015-12-01 17:52:25
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > No i zrobili.
    > https://www.youtube.com/watch?v=umfvm8I9_oU

    Opatentowali nawet:
    http://www.google.com/patents/DE202012000999U1?cl=de

    Zastanawiam się nad bezpieczeństwem takiej konstrukcji drzwi garażowych.
    Trzeba pomyśleć o jakiejś osłonie, lub uszczelce chroniącej palce.

  • 15. Data: 2015-12-02 12:13:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 16:12:51 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > No i zrobili.
    > https://www.youtube.com/watch?v=umfvm8I9_oU
    >
    > Robert

    Chciałbyś mieć takie w domu?
    Nie ładnie to wygląda.
    Ale czy praktyczne? Szkoda palców:)

  • 16. Data: 2015-12-02 13:38:30
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 01:25, Marek pisze:
> [...]
    d&v=Pt2Apvzb7JQ

    > Zawsze nie mogę wyjść z podziwu jak się robi takie kretyńskie "pionowe" filmy
    (aspekt)...

    Wytłumaczyłem raz koledze, że tak się filmów nie kręci.
    To zaczął kręcić komórką normalnie, poziomo.
    Ale po jakimś czasie znowu przychodzi do mnie, żebym mu
    przerobił na kompie na poziomy.
    To mówię:
    - przecież miałeś poziomo kręcić jak nakazałem

    Okazało się, że obiekt który filmował nie mieścił się w kadrze w pionie,
    więc obrócił komórę i się obiekt zmieścił.
    Czyli w sumie dobrze zrobił.

    Wniosek z tego taki, że powody mogą być bardziej skomplikowane
    niżby mogło się wydawać.

  • 17. Data: 2015-12-02 16:28:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Mam komórkę, robię filmy. Żaden z nich nie ma takiego aspektu.

    Bo źle ją trzymasz.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2015-12-02 20:47:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Dec 2015 13:38:30 +0100, robot <r...@o...pl> wrote:
    > Wytłumaczyłem raz koledze, że tak się filmów nie kręci.
    > To zaczął kręcić komórką normalnie, poziomo.

    Nie wierzę, że można być tak upośledzonym żeby tel. trzymać w pionie
    przy nagrywaniu wide, to jakiś absurd. Jak obiekt nie mieści się w
    kadrze to można się cofnąć.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2015-12-03 14:05:40
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 20:47, Marek pisze:

    > Nie wierzę, że można być tak upośledzonym żeby tel. trzymać w pionie
    > przy nagrywaniu wide, to jakiś absurd. Jak obiekt nie mieści się w
    > kadrze to można się cofnąć.

    Nie wierzę że można być tak upośledzonym, żeby nie wpaść na to, że na przykład
    nie mógł się cofnąć, bo była tam ściana.

  • 20. Data: 2015-12-04 17:01:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 3 Dec 2015 14:05:40 +0100, robot <r...@o...pl> wrote:
    > Nie wierzę że można być tak upośledzonym, żeby nie wpaść na to, że
    na przykład
    > nie mógł się cofnąć, bo była tam ściana.

    Ogromna większość takich filmów nie była kręcona w warunkach, które
    by tłumaczyło takowe zachowanie. Powoływanie się na jakiś wyjątkowy
    przypadek niczego nie tłumaczy.

    --
    Marek