  • 21. Data: 2015-12-04 17:03:38
    Temat: Re: jak to zrobili?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > na przykład
    >

    > Ogromna większość takich filmów nie była kręcona w warunkach, które
    > by tłumaczyło takowe zachowanie. Powoływanie się na jakiś wyjątkowy
    > przypadek niczego nie tłumaczy.

    a to jest jakiś zakaz robienia w pionie?
    Każdy robi jak mu się podoba

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2015-12-04 17:56:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

    >a to jest jakiś zakaz robienia w pionie?
    >Każdy robi jak mu się podoba

    No, prawde mowiac, to jesli nie ma silnych przeslanek, to lepiej
    nakrecic w poziomie.

    Bo potem reszta programow/urzadzen nie dorosla do pionu -
    jak nie obrocisz, to beda klac ci co ogladaja na komputerze i nie moga
    obrocic ekranu, jak obrocisz przed upublicznieniem, to ci nawet na
    telefonie czy tablecie pokaza na 1/3 ekranu, a jakosc stracisz
    jeszcze na przekodowaniu przy obracaniu.

    J.

  • 23. Data: 2015-12-04 20:22:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > obrocic ekranu, jak obrocisz przed upublicznieniem, to ci nawet na
    > telefonie czy tablecie pokaza na 1/3 ekranu, a jakosc stracisz

    a jak coś pionowego będziesz robił w poziomie to będziesz miał film na
    kóßrym 80% powierzchni ekranu będzie pokazywało niestotne rzeczy. Albo
    takie, których nie chcesz pokazać.

  • 24. Data: 2015-12-05 21:42:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2015 19:22:26 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a jak coś pionowego będziesz robił w poziomie to będziesz miał film na
    > kóßrym 80% powierzchni ekranu będzie pokazywało niestotne rzeczy.

    A to i tak wiecej niz zobaczysz na poziomym monitorze w razie
    pionowego nagrania :-)

    J.