  • 11. Data: 2009-04-27 17:33:05
    Temat: Re: jaka drukarka laserowa mono tania w eksploatacji
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 14:47:55 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    napisał(a):

    > Muszą być nowe?
    > Po 150/200zł kupisz polizingowe hp laserjet 5 (bez l/n/p) za kilka zł do tego
    > net i duplexer, za 50zł toneru na 5000 stron. Aha za 200zł to już z
    > pełnym tonerem i nowym bębnem znajdziesz. Co do reszty elementów w tej
    > drukarce to nie ma się co tam psuć - ukute z metalu. Szybka, tania, tania
    > w druku, jedyna wada to nie nowa i duża. Aha 2500str to ona w tydzień
    > przewali i nie czknie. Sa też do niej dodatkowe zasobniki, ryza w nią wejdzie.

    Ewentualnie nieco droższe HP 4000/4050 (jakieś 300 zł z nowym tonerem).
    Sieć kosztuje 50 zł. Toner regenerowany 100 zł brutto/6000 kartek lub
    150 zł/10.000. Drukarki nie do zarżnięcia.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 12. Data: 2009-04-27 18:00:31
    Od: Strebor <s...@p...onet.pl>

    venioo pisze:
> [...]
    > zamienniki tonerów lub jeszcze lepiej możliwość napełniania proszkiem.
    >
    > Jakie macie typy? Co sprawdziło się u Was, lub też ew. jakie drukarki
    Aktualnie używam Brothera HL-5270 DN Toner na ok 7000 stron regeneracja
    kasety 85 pln, zregenerowana kaseta ok 120 można tez kupic proszek. Ma
    wbudowaną sieć i duplex. Jak na razie jestem zadowolony.
    Poprzednio używałem Kyocer FS 1000/1010 sam dosypywałem proszek bębny
    wydajność 100 tys stron i tyle wytrzymały. Jak jest w nowszych modelach
    kyocer z samodzielnym uzupełnianiem tonera niestety nie wiem.

  • 13. Data: 2009-04-28 06:51:36
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Michal Kawecki pisze:

    > Ewentualnie nieco droższe HP 4000/4050 (jakieś 300 zł z nowym tonerem).
    > Sieć kosztuje 50 zł. Toner regenerowany 100 zł brutto/6000 kartek lub
    > 150 zł/10.000. Drukarki nie do zarżnięcia.
    potwierdzam,

    kupiłem z rok temu
    4050

    z duplexem, dodatkowym podajnikiem, siecią i extra pamiecią
    z roczną gwarancją dalem z 450zł brutto

    tonerów z allegro nie polecam
    kupiłem 3 razy i juz nigdy wiecej
    będen miał byc nowy a nie był
    i po 2-3 tys stron szmelc nie wydruk :(

    za to toner z nowym bębnem Activejet jest ok
    a cena ~150 brutto na 10k kartek jest ok

    --
    pozdros
    icek

  • 14. Data: 2009-04-29 06:04:48
    Od: venioo <v...@p...fm>

    tomek pisze:

    > Samsung ML2010PR cena około 250 zł. bez modułu sieciowego. Mam to
    > podłączone do routera WiFi z wbudowanym printserwerem. Toner 150g w
    > butelce jakieś 20 zł.

    chyba wezme jedno takie urzadzenie na probe :)

    --
    venioo