  • 21. Data: 2015-04-28 23:31:33
    Temat: Re: jaka lutownica do gniazda microusb w tablecie
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 21:58, __Maciek pisze:

    > Przecież to jest bardzo dobry, szybki system.

    Tylko że czasami odpina się grot przy wyjmowaniu rączki z podstawki.
    Muszę długą pęsetą wygrzebywać gorący grot z wnętrza podstawki i
    zakładać na grzałkę. Wkurzające.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2015-04-29 00:07:17
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 28 Apr 2015 23:08:28 +0200 Mario <m...@...pl> napisał:

    >Jakich części? Do Elwika możesz dostać groty i ewentualnie kolbę.Do
    >Wellera dokupisz oprócz tego grzałkę i inne elementy.

    LOL. Czytałeś resztę wątku? Sam kupowałem grzałkę i o czym wspomianłem
    już i w moim głównym, długim wywodzie dla wątkotwórcy i nawet post
    wcześniej. Dokupić możesz też samą stację bez kolby, kosz (czyli to w
    czym kolba siedzi na stacji), pudełko na gąbkę itp.

  • 23. Data: 2015-04-29 00:10:07
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 28 Apr 2015 23:31:33 +0200 Mario <m...@...pl> napisał:

    >Tylko że czasami odpina się grot przy wyjmowaniu rączki z podstawki.
    >Muszę długą pęsetą wygrzebywać gorący grot z wnętrza podstawki i
    >zakładać na grzałkę. Wkurzające.

    W życiu mi się to nie przytrafiło. Nawet teraz przed odpowiedzią
    spróbowałem tak poszarpać lutownicą żeby odtworzyć to co opisujesz -
    nie da się. Może masz coś nie tak z tą sprężynką - np. ta jej końcówka
    (pazurek wchodzący w grot) się rozgięła?

  • 24. Data: 2015-04-29 00:19:25
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 00:07, __Maciek pisze:

> [...]
    > wcześniej. Dokupić możesz też samą stację bez kolby, kosz (czyli to w
    > czym kolba siedzi na stacji), pudełko na gąbkę itp.

    OK. Jak szukałem części do ELwika to nie mogłem znaleźć. W każdym razie
    mogę też napisać LOL bo napisałeś, że nie ma części do Wellera :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2015-04-29 16:54:46
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 29 Apr 2015 00:19:25 +0200 Mario <m...@...pl> napisał:

    >OK. Jak szukałem części do ELwika to nie mogłem znaleźć. W każdym razie
    >mogę też napisać LOL bo napisałeś, że nie ma części do Wellera :)

    :-)

  • 26. Data: 2015-04-29 17:10:50
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 28 Apr 2015 17:28:33 +0200 Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał:

    >No nie wiem, używałem takich pseudo-hotairów z wiatraczkiem w kolbie,
    >sprzęt markowy, drogi, znanych i podobno porządnych producentów, a można
    >tym sobie pochuchać na zmarznięte palce. Przy normalnym (i to chińskim
    >tanim) hotair z pompą w stacji te z wentylatorkiem w kolbie to są jakieś
    >zabawki. Grubsza rurka w niczym nie przeszkadza. Nawet jak się pół dnia
    >na serwisie czymś takim macha.

    Ja na swojego nie narzekam. Zupełnie dobrze rozlutowuje.

  • 27. Data: 2015-04-30 11:29:49
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-04-29 o 16:54, __Maciek pisze:

    > :-)

    Mam Elwika. Po tym, jak kupiłem LF3000 Elwik wylądował w szufladzie.

    Pozdrawiam,
    Paweł