  • 31. Data: 2009-05-31 19:52:33
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 00:27:15 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Przecież to ewidentnie wskazuje na stacjonarke, photoshop na lapku ?

    Wujek "wiem lepiej co ci potrzeba " Dobra Rada...

    Ja mimo że 98% czasu potrzebuje kompa w domu powoli szukam jakiegoś
    laptopa. Dlaczego ? Bo nie jestem przykuty do jednego pokoju, biurka,
    krzesła, wtyczki z internetem i plataniny kabli...

    --
    by dooh
    Zawodowy Herold Złych Nowin

  • 32. Data: 2009-06-01 05:19:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    vcore pisze:
    .googlegroups.com...

    > Teraz taka moda - ludzie kupują laptopy po to żeby stały na biurku
    > Oczywiscie to że za te pieniądze mozna kupic 2x lepszego peceta w
    > wiekszosci wypadków niema znaczenia - 'chce laptopa i juz', a pozniej
    > zaczynają sie jęki ze gry słabo chodzą, niema mozliwosci rozbudowy,
    > niewygodnie sie pisze, bola nadgarstki, ma mały ekran i tak dalej...
    > Jedyne usprawiedliwienie kupna laptopa to to ze ktos naprawde potrzebuje
    > mobilnego komputera - jezdzi w delegacje, jest na studiach itd. reszta
    > 'powodów' to zwykłe banialuki - moda...

    Bo kazdy chce paskudnego kloca w salonie na stoliku wyjacego jak stado
    baranów hehehe. Ehhh

  • 33. Data: 2009-06-01 05:22:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Szarlih" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie pracowano, a obciążano procesor. Znajomy obciążał procesor w
    > laptopie i po pół roku poszła płyta główna od temperatury, plastik się
    > uginał pod naciskiem. Słabe chłodzenie nie wróży długoletniej pracy.

    {Phi ... gwarancja :) Zasadniczo wiec co pol roku nowy komp :) Fajnie.

  • 34. Data: 2009-06-01 07:04:21
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 29 May 2009 22:00:30 -0400, rs napisał(a):

    > znam architektow, ktorzy dziergaja w CADach,

    ...chyba po to by klientowi cos na miejscu zademonstrowac a nie do
    codziennej pracy.
    Bo jak CAD, to najczesciej duzy monitor, a jeszcze czesciej dwa monitory z
    rozciagnietym ekranem, a nie maly laptopik.

    --
    Mark

  • 35. Data: 2009-06-02 05:04:48
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 31 May 2009 05:54:08 +0200, "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    >w wiadomości 2...@4...com pobredza:

    >Duża = duże projekty, a więc Linuksy i Windowsy.

    a mala dystrybucja to pewnie projekty na iphonach.
    edycja video w duzych projektow na linuxach i co jeszcze? wiesz co to
    SGI, quantel i avid composer, avid DS, flame, flint? na windowsach
    windows i linuxach?
    wiekszosc komedii romantycznych. ma ogromna dystrybucje, no al edla
    ciebe to duze projekty.
    widac nie za wiele wiesz o tych rzeczach, wiec nie brnij.

    >A niech sobie będzie, mówiłeś o dystrybucji kinowej.

    tia. bo w/g ciebie to dokumenty oglada sie wylacznie z divxow w domu.
    sa dodawane do platkow owsianych. <rs>

  • 36. Data: 2009-06-02 05:25:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    wrote:

    >rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan

    teraz mi sie przypomnialo, dlaczego na innych grupach mam cie w KFie.

    >w wiadomości 2...@4...com pobredza:

    >Duża = duże projekty, a więc Linuksy i Windowsy.

    wiekszosc komedii romantycznych ma duza dystrybucje, a to dla ciebie
    duze projekty?
    a do malej dystrybucji to pewnie projekty na komorkach robia.
    ok. jaki software uzywany jest w duzych projektach filmowych, ktory
    chodzi na linuxie? wysil sie.

    >A niech sobie będzie, mówiłeś o dystrybucji kinowej.

    jak ty filmy dokumentalne ogladasz z divxow dolaczanych do platkow
    sniadaniowych, to mnie juz nic do tego.
    radze ci nie brnij dalej, bo widac, ze i o tym tez nic nie wiesz.
    <rs>

  • 37. Data: 2009-06-02 05:37:54
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 1 Jun 2009 09:04:21 +0200, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    >...chyba po to by klientowi cos na miejscu zademonstrowac a nie do
    >codziennej pracy.

    a kto mowi, ze do codziennej? maja stacjonarne komputery rowniez, choc
    obecny hardware w laptopach jest zupelnie niezly do wyswietlania tego
    co bylo niemozliwe, bez dedykowanego hardwareu nawet na stacjonarnych.
    znam firme, ktora obsluguje ploter laserowy z laptopa. projekty sa w
    solid edge.

    >Bo jak CAD, to najczesciej duzy monitor, a jeszcze czesciej dwa monitory z
    >rozciagnietym ekranem, a nie maly laptopik.

    zalezy od tego co trzeba wykonac. CAD do nie zawsze wielopietrowy
    budynek z cala instalacja wodno, kanaalizacyjno, elektryczno,
    klimatyzacyjna. CADy maja wiele zastosowan. czasami wazne jest np.
    zaprojektowania plynnego przejscia dwoch lub wiecej ksztaltow.
    btw. 17'' to malenki laptopik? czy tu wszyscy na wypasionych 30tkch
    juz ganiaja? <rs>

  • 38. Data: 2009-06-02 07:33:14
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 01:37:54 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    > zaprojektowania plynnego przejscia dwoch lub wiecej ksztaltow.
    > btw. 17'' to malenki laptopik? czy tu wszyscy na wypasionych 30tkch

    Akurat obslugujemy duza firme projektowa, wiec w miare niezle orientuje sie
    w tym czego uzywaja do pracy - w koncu sam im te komputery robilem.
    I laptopy owszem - szefostwu, lub do prezentacji. Natomiast do pracy? zabili
    by mnie smiechem.
    *kazda* stacja robocza aktualnie idzie w zestawie z nVidia Quadro i dwoma
    24" monitorami, co daje calkiem niezla powierzchnie robocza.

    --
    Mark

  • 39. Data: 2009-06-02 13:04:41
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości f...@4...com pobredza:

    > teraz mi sie przypomnialo, dlaczego na innych grupach mam cie w KFie.

    No więc dlaczego? Zresztą nie przypominam sobie, abym cię widział
    gdziekolwiek indziej poza pl.rec.film i tutaj.

> [...]
    > a do malej dystrybucji to pewnie projekty na komorkach robia.
    > ok. jaki software uzywany jest w duzych projektach filmowych, ktory

    http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.advocacy/ms
    g/8e1f7f32dfbd20d2

    I inne posty Kiliana na temat programów do montażu.

    Śmiało, napieraj.

    > jak ty filmy dokumentalne ogladasz z divxow dolaczanych do platkow
    > sniadaniowych, to mnie juz nic do tego.
    > radze ci nie brnij dalej, bo widac, ze i o tym tez nic nie wiesz.

    Ależ wrzucaj sobie filmy dokumentalne, i co tam jeszcze sobie chcesz
    żeby zawęzić kryteria. W końcu pewnie wyjdzie na twoje.

    --
    tbr

  • 40. Data: 2009-06-02 17:20:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 2 Jun 2009 09:33:14 +0200, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    >Akurat obslugujemy duza firme projektowa, wiec w miare niezle orientuje sie
    >w tym czego uzywaja do pracy - w koncu sam im te komputery robilem.

    a ja takowych uzywam w pracy. osobiscie mam faktycznie malego lapka,
    ktory sluzy mi wlasnie dokladnie jak mowiles, glownie do pokazywania,
    ale czasami zdarza mi sie jechac pociagiem i dziergac cos na laptopie
    i to wcale nie wypasionym. nie widze w tym wielkiego problemu. na
    biurku mam 2x24'' dell'a, ale ja lubie sobie otworzyc 20 programow. z
    tego co widze, sporo moich moich znajomych otwiera tylko jeden
    program, np. CADa, i nawet jak chce odczytac poczte to idzie do
    drugiego kompa. sadze, ze sa to przyzwyczajenia z ery kiedy projekt o
    kilkuset tysiecy punktow otwieral sie ponad pol godzine.
    osobisice lubie trzymac program glowny na jednym monitorze, a tylko
    palety na drugim, ale tez lubie miec sporo palet otwrtych. inni maja
    umiejetnosc szybkiego przesakniwania miedzy nimi. ludzie sa rozni.

> [...]
    >*kazda* stacja robocza aktualnie idzie w zestawie z nVidia Quadro i dwoma
    >24" monitorami, co daje calkiem niezla powierzchnie robocza.

    no wlasnie, ale nie wszyscy tego potrzebuja i wymagaja. nie wszyscy
    sie napinaja na powierzchnie monitora takiej wielkosci. jak
    wspomnialem. sa projekty, ktore wymagaja takich polaci
    wyswietlajacych. sa tez takie, ktore nie wymagaja i mozna dziergac
    nawet na malych laptopach zupelnie spokojnie.
    jeszcze raz. ludzie sa rozni. maja rozne przyzwyczajenia. nie sa
    wyrobnikami, nie pracuja aw mundurach na dokladnie tym samym sprzecie,
    w tym samym rytmie. to jzu nie te czasy, kiedy 90% ludzi pracujacych w
    CADopodobnych progamach mialo karty graficzne z tylko dwoch firm. <rs>