  • 141. Data: 2018-12-06 14:40:00
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W firmie naprawiajacej akumulatory robisz? Mam 60 lat i w zyciu widzialem ze dwa
    przypadki rozladowania akumulatora do zera. Kilka lat mialem warsztat samochodowy i
    moje doswiadczenia oraz przemial klientow sa wielokrotnie wieksze niz Twoje. Nic
    wiarygodniejszy nie jestes jak napiszesz bzdure.

  • 142. Data: 2018-12-06 19:17:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-06 13:20, Pszemol wrote:

    ..

    > To się nazywa zasiarczanienie, czyli pokrycie płyt nieprzewodzącą
    > warstwą siarczków ołowiu - najwyraźniej nowsze aku to lepiej znoszą
    > bo wielokrotnie byłem świadkiem aku rozładowanego do zera
    > (2x w Acurze i >3 razy w Passacie) i nie ma żadnych widocznych
    > problemów, mimo braku jakichkolwiek działań regeneracyjnych:
    > ot, odpalenie auta na kable i jedziemy ładując alternatorem i już.

    A kiedy były? W PRLu nie było to kiedy?