  • 11. Data: 2016-10-26 22:34:59
    Temat: Re: jakie auto kupić?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 22:07, Uncle Pete pisze:

    > Pierwsze słyszę.

    Bo dawno zapasu nie ruszałeś. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2016-10-27 08:06:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.10.2016 o 22:34, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Bo dawno zapasu nie ruszałeś. ;)

    trolowa dyskusja. Wolałbym mieć problem z wodą w bagażniku, bo albo to
    zrobię raz porządnie i z głowy, albo będę na biedaka zatykał silikonem.
    Ale jak kupi auto z dwumasą, fapem, dowolnym nietrwałym elementem
    poprawy jakości spalin, to na dzieńdobry straci parę tysiaków, a za
    jakiś czas znowu, potem kolejny raz.... Facet skupia się na pierdołach,
    a Wy stare wyjadacze zamiast go naprowadzić na dobra drogę, jeszcze go
    napuszczacie

    ToMasz

  • 13. Data: 2016-10-27 08:19:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 17:04, Cavallino pisze:

    > Ale o co chodzi?
    > Jeszce żadne auto mi nie przeciekało.

    a mi tak, ale w jednym ruda mi weszła między szybę a dach a obecnie
    pojawia mi się woda na środku bo chyba przy wymianie szyby ktoś coś
    zjebał albo uszczelniacz puścił (co dziwne jest to losowe, raz się
    pojawia raz nie)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-10-27 09:34:35
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Francuza :-) - jeszcze żaden mi nie przeciekał.
    >
    > Miałem puga 306, reno grand scenik, reno modus, citroen C4 GP

    Ale w garażu na podnośniku to nie będzie przeciekać:) musi wyjechać poza
    warsztat.

    ;)

  • 15. Data: 2016-10-27 10:20:59
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.10.2016 o 08:03, PiteR pisze:
    > które nie przecieka
    Jak parkujesz pod drzewami i liście się gromadzą na podszybiu zatykając
    otwory odpływowe, to się nie dziw, że przecieka.
    Jeżeli jest tak, jak piszę, to równie dobrze możesz szukać talerzy nie
    brudzących się.
    Jacek

  • 16. Data: 2016-10-27 15:03:18
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-10-27 o 09:34, sirapacz pisze:

    > Ale w garażu na podnośniku to nie będzie przeciekać:) musi wyjechać poza
    > warsztat.
    >
    > ;)

    MI również żaden z PSA nie przeciekał/przecieka.

    Miałem P307SW i P206.
    Teraz posiadam Cytrynę C5 i Xsarę.

    I nie ma potrzeby aby stały w warsztacie :)

  • 17. Data: 2016-10-27 17:30:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-10-2016 o 08:19, Chris pisze:

    > a mi tak, ale w jednym ruda mi weszła między szybę a dach

    Zazwyczaj sprzedaję stare samochody, ZANIM zdążą zardzewieć - o tym pisałem.

  • 18. Data: 2016-10-27 19:43:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 09:34 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > Ale w garażu na podnośniku to nie będzie przeciekać:) musi wyjechać poza
    > warsztat.

    No niestety, wszystkie auta całe swoje życie stały pod chmurką. W garaży
    nie ma miejsca:-)
    Postawiłem wiatę przed garażem i tam też już nie ma miejsca na auto...
    Mam hobby zajmujące dużo przestrzeni :-)

    TG

  • 19. Data: 2016-10-27 22:27:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > No niestety, wszystkie auta całe swoje życie stały pod chmurką. W
    > garaży nie ma miejsca:-)
    > Postawiłem wiatę przed garażem i tam też już nie ma miejsca na
    > auto... Mam hobby zajmujące dużo przestrzeni :-)

    kolejki? ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 20. Data: 2016-10-28 09:53:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I nie ma potrzeby aby stały w warsztacie :)

    mi punto przeciekało mi krótko jak uszkodzona antena zaczęła się w
    rękach rozsypywać:)