  • 21. Data: 2016-10-28 09:54:13
    Temat: Re: jakie auto kupić?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No niestety, wszystkie auta całe swoje życie stały pod chmurką. W garaży
    > nie ma miejsca:-)
    > Postawiłem wiatę przed garażem i tam też już nie ma miejsca na auto...

    Dostaw jeszcze jedną:)

    > Mam hobby zajmujące dużo przestrzeni :-)

    Zbierasz napełnione balony? :P

  • 22. Data: 2016-10-28 19:52:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 22:27 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > kolejki? ;)

    Eee, nie bardziej przyziemne.
    Lubię sobie od czasu do czasu "podłubać" w drewnie.
    Z biegiem czasu zgromadziłem słuszny "park maszynowy" a i przyzwoita
    dębina, orzech czy wiśnia też ma lepiej pod wiatą niż pod gołym niebem :-)

    TG

  • 23. Data: 2016-10-28 19:53:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 09:54 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > Dostaw jeszcze jedną:)

    Nie śmiej się, mam taki plan ;-)

    TG

  • 24. Data: 2016-10-29 12:54:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

> [...]
    > Z biegiem czasu zgromadziłem słuszny "park maszynowy" a i
    > przyzwoita dębina, orzech czy wiśnia też ma lepiej pod wiatą niż

    ou to przyszłościowa sprawa. Niedługo w Polsce stolarze zrównają się
    bogom ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 25. Data: 2016-10-29 22:27:07
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > które nie przecieka
    >
    > podejrzewam że ___trzydrzwiowe___ i ___hatchback___
    [...]

    z osóbówek to Hyundau Veloster spełnia ww. warunki
    BPNMSP :)