  • 31. Data: 2019-11-05 08:55:18
    Temat: Re: jest tu ktoś ?...
    Od: Robert <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2019 o 06:22, sundayman pisze:

    > Jeśli dobrze rozumiem, to TVM802B rozpoznaje fiduciale.
    > Ma 2 zestawy podajników i działa z PC.
    > 46 podajników, 2 kamery, obecnie 4000 USD transport free.
    >
    > http://matthiasm.com/tvm802a
    >
    > Tylko jakoś wolno na oko działa...
    > Kamery z Xbox'a ? W xbox jest kamera ?
    >
    > tu ciut lepiej jakby ;
    > https://www.youtube.com/watch?v=34P_dKgbtWc
    >
    > Możesz rzucić okiem Robercie, jak to się "na oko" ma do CHMT36 ?

    Mechanika i podajniki wyglądają podobnie jak w CHMT. Na plus chwalą się
    lepszymi kamerami i większym zakresem osi Z. Jeżeli soft nie jest
    bardziej skopany niż ten od CHMT to wydaje się być znacznie lepsza opcja

  • 32. Data: 2019-11-05 08:59:08
    Od: Robert <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2019 o 08:32, Zbych pisze:

    > Printor jest całkiem ok, jeśli nie przeszkadzają ci 6 tygodniowe terminy
    > realizacji zamówienia i (niestety) słaby kontakt z firmą.
    > U mnie cenowo wychodzili lepiej niż montaż w chinach.

    Ja mam odmienne doświadczenia z nimi. Właściwie to przez nich kupiłem
    swojego pick and place'a :-)

  • 33. Data: 2019-11-05 09:07:40
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    On 05.11.2019 08:59, Robert wrote:

    > Ja mam odmienne doświadczenia z nimi. Właściwie to przez nich kupiłem
    > swojego pick and place'a :-)

    Pochwal się co odwalili.

  • 34. Data: 2019-11-05 10:48:12
    Od: Robert <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2019 o 09:07, Zbych pisze:

    > Pochwal się co odwalili.

    Zdarzało im się poukładać elementy odwrotnie, mieli kiepską technologię
    produkcji PCB - 8mils to szczyt ich możliwości. Kilka razy dali mi
    płytki z podtopionymi złączami - rzekomo wadliwe były. Tylko że ja to
    samo lutuję w swoim piecu i nic się nie topi. Najlepsze było jak kupili
    jakiś program do wyceny projektów, z dnia na dzień podnieśli mi ceny
    przy czym dowiedziałem się o tym przy odbiorze. Na fakturze też
    potrafili dopisać wykonanie usługi której faktycznie nie wykonali. Ale
    to było sporo czasu temu, może do dzisiaj się poprawili. Na plus dział
    obsługi klienta.

  • 35. Data: 2019-11-05 11:37:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Printor jest całkiem ok, jeśli nie przeszkadzają ci 6 tygodniowe terminy
    > realizacji zamówienia i (niestety) słaby kontakt z firmą.
    > U mnie cenowo wychodzili lepiej niż montaż w chinach.

    Potwierdzam te same problemy : termin marny, kontakt podobnie.

    No i w tej sytuacji cały pożytek z dobrej w miarę ceny idzie w pi..u.

  • 36. Data: 2019-11-05 11:40:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrafili dopisać wykonanie usługi której faktycznie nie wykonali. Ale
    > to było sporo czasu temu, może do dzisiaj się poprawili. Na plus dział

    Ja u nich robiłem ze 2-3 lata temu.
    Bałagan w rozliczeniu - trzeba przypominać, co i jak było ustalane.
    Kilka płytek miało wady - pady w układach scalonych zwarte cyną (za dużo
    pasty ?) co podczas testów dawało sygnały dymne...
    Najgorsze - po pierwszej serii ni z tego ni z owego podwyżka ceny o 100%.

    Ostatnio (parę mcy temu) prosiłem ich o wycenę, to cena znowu była OK.
    Ale musiałem zrezygnować z powodu terminu.

  • 37. Data: 2019-11-05 19:02:14
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Sprawdziłem,
    http://neodentech.com/products_details.html?pid=6556
    26&_t=1446693181
    tylko bez tej nogi. Pewnie starszy model. Tylko uprzedzam, w moim
    rankigu jest na pozycji "lepsza amatorszczyzna". I jeszcze bardzo ważna
    sprawa dla uszu Twoich pracowników, kup piec z wyższej półki. Nasz
    niestety nierównomiernie grzeje i długo trwało jego opanowanie.
    Wojtek

  • 38. Data: 2019-11-07 01:09:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-05 o 19:02, wowa pisze:

> [...]
    > sprawa dla uszu Twoich pracowników, kup piec z wyższej półki. Nasz
    > niestety nierównomiernie grzeje i długo trwało jego opanowanie.

    Niestety, neoden przekracza budżet mocno.
    Tak do 4000 USD jestem w stanie wybulić i to ma przewidywalnie sens
    ekonomiczny na początek zabawy z automatem. Może kiedyś będzie sens
    wydać więcej.

  • 39. Data: 2019-11-07 19:26:58
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Tak do 4000 USD jestem w stanie wybulić i to ma przewidywalnie sens
    > ekonomiczny na początek zabawy z automatem. Może kiedyś będzie sens wydać

    Fakt, była droższa. Ale ma kamerę do pozycjowania elementu po pobraniu
    z zasobnika. A te tańsze kładą jak leci. Jeśli masz ciasną płytkę może
    być istotną wadą.
    Wojtek

  • 40. Data: 2019-11-07 20:47:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Fakt, była droższa. Ale ma kamerę do pozycjowania elementu po pobraniu z
    > zasobnika. A te tańsze kładą jak leci. Jeśli masz ciasną płytkę może być
    > istotną wadą.
    > Wojtek

    Te, które podawałem (CHMT36VA, CHMT48VB i TVM802V) mają po 2 kamery : od
    góry do pozycjonowania i od dołu do pozycjonowania elementów.
    Tylko CHMT36 nie ma kamer, ale o tej w ogóle nie mówimy - jest tania ale
    urządzenia bez kamery nie chcę już kupować bo to technologiczne muzeum
    trochę.

    Więc funkcjonalnie to jest zbliżone - przypuszczam, że różnica jest w
    jakości wykonania i podajnikach.