  • 21. Data: 2019-06-10 22:13:34
    Temat: Re: kabelek
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 10.06.2019 o 02:08, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Michal M. Lechanski <m...@d...eu>

    E-2-3-4-5-CORE-0-75MM-1-0MM-1-5MM-2-5MM-FLEX/1734839
    37089?hash=item286472cd41:m:mPWrznT8vw75odUP4vNSs2g

    > Wkleiłeś dwa razy ten sam link.

    Późno było, przepraszam.

    > Ten sądząc z opisu nada się. Wybór zaczyna
    > się od 0,75, ale w zupełności wystarczy 0,5, a będzie bardziej giętki. Może
    > w drugim linku masz cieńsze...

    Istotnie, w drugim linku był 0.5 - zamówiony.

    A do tego kabelka takie złącze się nada:

    https://www.ebay.co.uk/itm/5-pin-miniature-plug-and-
    socket/223471467663?epid=1938604200&hash=item3407eff
    c8f:g:ZYQAAOSwIjJZSRxa

    średnica 12mm, są podobne o średnicy 16mm gdzie Contact rating to 400V,
    bodajże 10A, ale taki to chyba przesada by była...

    --
    Michał

  • 22. Data: 2019-06-11 02:04:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-10, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > No więc właśnie nie wszystkie. Pierwszy (lodóweczka) miał najzwyklejszy
    > kabel sieciowy. To samo iMac. Power Mac, ten co miał obudowę wyglądającą
    > jak spuchnięta bateria, też tak. To się pojawiło wraz z obudową z drapanego
    > aluminium (chyba jedyny model, który nie wyglądał wieśniacko).

    Aż tak rozległego doświadczenia nie mam, więc pewnie masz racje. Dwa MB
    Air okolice A.D. 2011 miały, Mini Mac (trochę młodszy) tez. MB z
    zeszłego roku już nie, ale to usb-c.

    > A co to samej elastyczności -- chciałbym, żeby wszystkie kable sieciowe
    > były takie jak w tym maku.

    No bo to sprawa przyjemna, ale w tych "airach" w ciagu 6-7 lat użytkowania
    wymieniałem kable tak z min 8x, a sprzęt stateczny, wręcz kanapowy,
    żadne tam wożenie i zwijanie/rozwijanie na okrągło.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2019-06-11 02:09:36
    Temat: Re: OT Re: kabelek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-10, robot <a...@o...pl> wrote:

    > Ale są drozsze niz 500 i brzydkie. A jeżeli tańsze niż 500 to jeszcze
    > bardziej brzydkie.

    A daj przykład jakieś ładnej. No chyba, że koniecznie srebra, to
    faktycznie chyba będzie kłopot.Zawsze mozna prysnąć :)

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2019-06-11 06:01:33
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-06-10 o 22:13, Michal M. Lechanski pisze:

> [...]
    >
    > średnica 12mm, są podobne o średnicy 16mm gdzie Contact rating to 400V,
    > bodajże 10A, ale taki to chyba przesada by była...

    złacze tablicowe jest męskie więc w razie czego 230 V na gołych bolcach :|

  • 25. Data: 2019-06-11 09:01:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > wymieniałem kable tak z min 8x, a sprzęt stateczny, wręcz kanapowy,
    > żadne tam wożenie i zwijanie/rozwijanie na okrągło.

    Chyba zaszło jakieś nieporozuminie. Od początku chodziło o kabel sieciowy
    zwany też "kablem o prundu". Taki na 230 lub 110 woltów, trójprzewodowy, ze
    standardowym pięciokątnym złączem z jednej, a wtyczką do ściany z drugiej
    strony.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2019-06-11 09:04:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]

    zwany też "kablem o prundu". Taki na 230 lub 110 woltów, trójprzewodowy, ze
    standardowym sześciokątnym złączem z jednej, a wtyczką do ściany z drugiej
    strony.

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2019-06-11 09:40:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    > A daj przykład jakieś ładnej. No chyba, że koniecznie srebra, to
    > faktycznie chyba będzie kłopot.Zawsze mozna prysnąć :)

    To jest problem, bo prawie nie ma ładnych, czego nie rozumiem.
    Ale tak na szybko co znalazłem mniej więcej:

    ta po lewej: https://i2.wp.com/www.funkykit.com/wp-content/upload
    s/2017/03/In-Win-tou-2-photo.jpg?resize=678%2C381&ss
    l=1

    https://static.techspot.com/images2/news/bigimage/20
    18/11/2018-11-15-image-31.jpg

    nie lubię retro, ale są ładne: http://slipperyskip.com/page23.html

  • 28. Data: 2019-06-11 12:01:36
    Od: robot <a...@o...pl>

    jeszcze takie mogą być

    https://www.game-debate.com/news/15589/cyberpowers-f
    ang-trinity-looks-to-revolutionise-gaming-pc-design

    https://mannywilliams.files.wordpress.com/2014/06/bm
    wangleview.jpg

    https://i.dell.com/sites/imagecontent/app-merchandiz
    ing/responsive/LearnSegment/alienware/assets/en/Publ
    ishingImages/alienware_images/2195-alienware_area-51
    _aw-17_homepage_tile-534x360.jpg

    https://www.usine-digitale.fr/mediatheque/4/4/8/0002
    54844_homePageUne/kubb.jpg

    http://glitteredbarnllc.com/wp-content/uploads/2018/
    09/personal-computer-design-melo-in-tandem-co.jpg

    https://streacom.com/wp-content/uploads/db4-000-090.
    jpg

  • 29. Data: 2019-06-11 15:23:03
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    w artykule <news:slrnqfukk9.ma1.jaros@falcon.lasek.waw.pl> pisze:

    > Chyba zaszło jakieś nieporozuminie. Od początku chodziło o kabel sieciowy
    > zwany też "kablem o prundu".

    Chyba o kabel zasilający, bo sieciowy jest od sieci komputerowej ;-P

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 30. Data: 2019-06-11 17:56:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej P. Wozniak napisał:

    > Chyba o kabel zasilający, bo sieciowy jest od sieci komputerowej ;-P

    Ten co zasila komputer w dane? To on nie jest na 230V, a o taki pytano.

    --
    Jarek