  • 21. Data: 2017-02-24 16:45:43
    Temat: Re: kabelkologia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-24 16:44, J.F. wrote:
    > Na szczescie dyski sa juz passe, use micro-SD Luke :-)

    Nie widuje w koszu w Auchan SD 1TB. Dyski już widziałem.

  • 22. Data: 2017-02-24 16:56:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-02-24 16:44, J.F. wrote:
    >Nie widuje w koszu w Auchan SD 1TB. Dyski już widziałem.

    A po co ci 1 TB ?
    Jak naprawde potrzebne, to kup sobie 4 karty po 256G :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-02-24 20:16:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-24 16:56, J.F. wrote:
    > A po co ci 1 TB ?

    Przecietny dwuletni zbiór filmów, zdjęc z mojego aparatu, dokumentów,
    backupów itp. Podpina się to raz na kilka miesięcy, dorzuca, wypina i
    odkłada na półkę. Podobno do tego zaprojektowano eSata. Niestety przez
    debili.

    > Jak naprawde potrzebne, to kup sobie 4 karty po 256G :-)

    Dalej droższe niż mechaniczne 1TB.

  • 24. Data: 2017-02-25 00:50:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Feb 2017 16:03:37 +0100, w <o8pi0l$jnm$1@node2.news.atman.pl>,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dla ali nie mam (szukałem, ale znalazlem kilka identycznych i nie
    > wiadomo jak z miedzą).
    >
    > Kupiłem kilka tutaj w odstepie kilku tyg:
    >
    > http://allegro.pl/aluminiowy-przewod-kabel-micro-usb
    -duzy-prad-i5673844659.html

    > Jest ok, każdy taki sam jakościowo i elektrycznie.

    Wygląda identycznie jak mój Rock, ale bez logo.

  • 25. Data: 2017-02-25 09:05:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Feb 2017 12:07:56 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A z wtyczkowgo na tym kabelku laduje sie, czy tez niezbyt ? :-)

    Oczywiście, więc?

    --
    Marek

  • 26. Data: 2017-02-25 12:15:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2017 09:05:52 +0100, Marek napisał(a):
    > On Wed, 22 Feb 2017 12:07:56 +0100, "J.F."
    > Oczywiście, więc?

    Tego akurat nie wiemy, czy sie tak laduje.
    Zamiast gdybac dobrze byloby zmierzyc, ale pogdybac mozemy:

    -w domu telefon tyle pradu nie bierze, bo inaczej uzywasz
    -wtyczkowy ma nieco wieksze napiecie, tu sie kazde 0.1V liczy
    -wtyczkowy podnosi napiecie pod obciazeniem,
    -wtyczkowy ma sygnalizacje i telefon sam z niego bierze wiecej.

    J.

  • 27. Data: 2017-02-26 11:20:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 Feb 2017 00:50:01 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > http://allegro.pl/aluminiowy-przewod-kabel-micro-usb
    -duzy-prad-i567384465
    > 9.html

    Absurd, miedź lepiej przewodzi niż aluminium.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2017-02-26 11:53:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-26 11:20, Marek wrote:
    > Absurd, miedź lepiej przewodzi niż aluminium.

    Aluminium tyczy się obudowy, ale gratuluje skojarzenia.

  • 29. Data: 2017-02-26 16:35:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Aluminium tyczy się obudowy, ale gratuluje skojarzenia.

    To dlaczego piszą:"GRUBY PRZEWÓD ALUMINIOWY Z OPLOTEM NYLONOWYM
    microUSB na usb" ?
    I masz na myśli obudowę kabla czy obudowę czegoś innego ?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2017-02-26 17:22:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-26 16:35, RadoslawF wrote:
    > To dlaczego piszą:"GRUBY PRZEWÓD ALUMINIOWY Z OPLOTEM NYLONOWYM
    > microUSB na usb" ?

    Bo mają zbliżony poziom ignorancji oraz IQ do większości sprzedawców w
    dziale gsm - a może raczej wyrównany z klientami.

    > I masz na myśli obudowę kabla czy obudowę czegoś innego ?

    Mają na myśli obudowę. Rezystancja na metr dlugośc jest najniższa ze
    znanych mi kabli (w tym firmowych HTC, Samsung, Nokia). Konkurencyjny
    jest tylko kupiony 5 miesięcy temu w Netto plaski kabel w barwach
    maskujących (różowe ciapki) który wygrywa, ale nie można go kupić bo to
    towar z gatunku był i znikł.