  • 101. Data: 2016-10-20 20:46:39
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

    > zlicytowaniu
    >
    > No tak, bo zdecydowanie inaczej jak wjeżdża trupem z ważnym przeglądem.

    Trup może przeglądu nie dostać, więc zamiast na drogi pójdzie na złom.
    Taki jest dla mnie podstawowy cel przeglądów - żeby utrudnić i skrócić
    ekonomicznie życie złomom.
    ---
    Na ..ja ?! Przecież te złomy rdzewieją. Jakby nie to to by można nimi
    jeździć i jeździć.

  • 102. Data: 2016-10-20 20:59:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-20 o 00:08, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Zapewne tak jak dotychczas, beda kupowac przeglad za 50zł.

    Jak to się kupuje przegląd za 50 zł?
    Ja płacę do roku coś bliżej stówy za przegląd.

    > Tez uwazam, ze oslepianie swiatłami to bardzo niebezpieczna sprawa.
    > A jednak policja w tym kierunku nic nie robi.
    > Dziwne, prawda?

    Policja robi tyle co robi. Jeżeli stoi policjant z lizakiem i wybiera
    sobie ze sznura aut to, które zatrzyma do kontroli, to chętniej zatrzyma
    takie, z oślepiającymi światłami, bo zawsze mu łatwiej delikwenta
    przyskrzynić, szczególnie jeśli przy kontroli coś jeszcze wyjdzie - np.
    brak przeglądu...

  • 103. Data: 2016-10-20 21:14:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-20 o 18:51, re pisze:

    > Użytkownik "Shrek"

    > Tym samym samochodem - jak są to usteki nie zagrażające bezpośrednio
    > śmiercią to dostajesz glejt na dwa tygodnie - u mnie był to wypięty
    > łącznik stabilizatora z tyłu i nadmierny luz w zawieszeniu przednim.
    > Zrobiłem dwa dni później.
    > ---
    > To karygodne :-)

    Czemu?

  • 104. Data: 2016-10-20 21:24:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 20 Oct 2016 19:57:43 +0200, J.F. napisał(a):

    > Cos grzebia
    > https://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-rady-ministrow/prace
    -legislacyjne-rm-i/prace-legislacyjne-rady/wykaz-pra
    c-legislacyjny/r2327,Projekt-ustawy-o-zmianie-ustawy
    -Prawo-o-ruchu-drogowym-oraz-niektorych-innych-us.ht
    ml

    > "Strategii działań w kierunku usprawnienia systemu badań technicznych
    > pojazdów oraz poprawienia ich jakości".
    > Brzmi groznie :-)

    Coś czuję że tak samo "usprawniali" w poprzednich projektach.
    Skutki zapewne takie że chcąc założyć SKP albo zostać diagnostą trzeba
    będzie przerzucić trochę inne papiery niż trzeba przerzucić obecnie i tyle.

    Stan techniczny samochodów (poza jakimś niewielkim marginesem) nie zależy
    od tego jak robi się badania techniczne, a od tego że ludzi na nic lepszego
    nie stać. I "usprawnianiem badań" się tego po prostu nie zmieni.

    Natomiast istotnie może być parcie na powstanie jakiejś kolejnej drogi
    którą ze społeczeństwa ściągnie się pieniądze, ale akurat przeglądami to
    chyba ciężko by było.

  • 105. Data: 2016-10-20 21:38:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-20 o 21:14, Poldek pisze:

    > Czemu?

    Bo re to idiota, nie wyciągaj go normalnym ludziom z gnoju.

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2016-10-20 22:17:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

> [...]
    > śmiercią to dostajesz glejt na dwa tygodnie - u mnie był to wypięty
    > łącznik stabilizatora z tyłu i nadmierny luz w zawieszeniu przednim.

    Czemu?
    ---
    No wiesz, łącznik stabilizatora ... jak on mógł to przepuścić ? :-)

  • 107. Data: 2016-10-20 22:17:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Bo re to idiota, nie wyciągaj go normalnym ludziom z gnoju.
    ---
    Idź stąd

  • 108. Data: 2016-10-20 23:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Jak to się kupuje przegląd za 50 zł?
    > Ja płacę do roku coś bliżej stówy za przegląd.

    50zł ekstra...

> [...]
    > takie, z oślepiającymi światłami, bo zawsze mu łatwiej delikwenta
    > przyskrzynić, szczególnie jeśli przy kontroli coś jeszcze wyjdzie - np.

    Padłem ze smiechu.
    Naprawde słyszałes o takim przypadku?

  • 109. Data: 2016-10-21 00:02:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Oct 2016 19:29:37 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    złom.
    > Taki jest dla mnie podstawowy cel przeglądów - żeby utrudnić i

    Do jeżdżenia to jest potrzebny samochód a nie pj ani tym bardziej
    przegląd. Takimi kryteriami posługują się jeżdżący trupami. W
    efelcie regulacje i.prawo są tylko dla tych co łaskawie chcą się do
    nich stosować.

    --
    Marek

  • 110. Data: 2016-10-21 00:25:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pol roku. Dziewiaty rok jezdze bez przegladu. Po chuj mam jechac na przeglad
    samochodem ktory go bezproblemowo przejdzie. To wlasciciele wraczydel maja,
    zalatwiaja przeglady.