  • 11. Data: 2016-10-18 20:05:29
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-18 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    4860,przeglad-techn

    > Kolejna głupota.
    > Czemu ma to służyc?

    jak to czemu? #dojnazmiana

    a.

  • 12. Data: 2016-10-18 21:41:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > jak to czemu? #dojnazmiana

    :)
    Pytałem o jakies oficjalne wytłumaczenie.

  • 13. Data: 2016-10-18 21:44:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > :)
    > Pytałem o jakies oficjalne wytłumaczenie.

    "bezpieczeństwo, oszuści, bla, blaa, bla ..."

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-10-19 00:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > "bezpieczeństwo, oszuści, bla, blaa, bla ..."

    To tylko hasła.
    Dozylismy czasów gdzie politykom juz nawet kłamac sie nie chce jakos
    sensownie?

  • 15. Data: 2016-10-19 05:02:26
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 19.10.2016 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...
    > Dozylismy czasów gdzie politykom juz nawet kłamac sie nie chce jakos
    > sensownie?

    Po co kłamać sensownie? Ich wyborcy się w większości z tego ucieszą:
    spora grupa (pewnie większość) moherów, bezrobotnych i innych
    wykluczonych nie jest zmotoryzowana.

  • 16. Data: 2016-10-19 08:58:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > To tylko hasła.
    > Dozylismy czasów gdzie politykom juz nawet kłamac sie nie chce jakos
    > sensownie?

    Nie muszą się wysilać. Jak społeczeństwo słyszy "bezpieczeństwo", to już
    wszystkie kobiety otwierając cipki z rozkoszy, a i 3/4 męskich cip też
    się podnieca.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-10-19 09:20:42
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sroda, 19 pazdziernika 2016 05:02:32 UTC+2 uzytkownik Scobowski napisal:
    > Po co klamac sensownie? Ich wyborcy sie w wiekszosci z tego uciesza:
    > spora grupa (pewnie wiekszosc) moherow, bezrobotnych i innych
    > wykluczonych nie jest zmotoryzowana.

    Nie, to wlasnie uderzy w ich wyborcow, bo wiekszosc rozbija sie
    po wsiach i malych miasteczkach wrakami, ktore albo waznych badan
    nie maja, albo miec nie powinny ze wzgledu na stan techniczny.
    Teraz jak sie taki Mietek zagapi to bedzie dymal wrakiem do "glownej"
    stacji diagnostycznej, w ktorej auto bedzie musialo byc w 100% sprawne,
    bo inaczej przegladu nie przejdzie.

    A ci znienawidzeni bogacze zazwyczaj biora nowe auto w leasing
    co trzy lata i badan technicznych nie musza robic w ogole...

    Pozdrawiam
    MK

  • 18. Data: 2016-10-19 09:40:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-19 o 09:20, Marcin Kiciński pisze:

> [...]
    > Teraz jak sie taki Mietek zagapi to bedzie dymal wrakiem do "glownej"
    > stacji diagnostycznej, w ktorej auto bedzie musialo byc w 100% sprawne,

    Lubisz, jak auto jadące z przeciwka na zakręcie nie ma ważnego przeglądu?

  • 19. Data: 2016-10-19 09:43:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 09:40, Poldek pisze:

    > Lubisz, jak auto jadące z przeciwka na zakręcie nie ma ważnego przeglądu?

    I fakt, że przed wyjazdem takim autem trzeba będzie przejechać 100km
    zamiast 5km do stacji diagnostycznej spowoduje, że będzie ich mniej?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-10-19 10:03:07
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sroda, 19 pazdziernika 2016 09:40:14 UTC+2 uzytkownik Poldek napisal:
    > W dniu 2016-10-19 o 09:20, Marcin Kicinski pisze:
    >

    > Lubisz, jak auto jadace z przeciwka na zakrecie nie ma waznego przegladu?

    Lubie, gdy mijajace mnie samochody sa sprawne technicznie, a tego akurat
    wazny przeglad obecnie nie gwarantuje.

    Pozdrawiam
    MK