  • 11. Data: 2016-06-28 18:40:59
    Temat: Re: karta która bedzie w sam raz
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-27 o 14:59, Em Gie pisze:
    > czesc i czolem
    >
    > która karta nie spowolni mi systemu?, pozwoli obsłużyć 1680x1050 oraz ogladac
    materialy w full HD .
    > Grać nie będę.

    Ja się skusiłem na Gigabyte GT210 SL 1 GB DDR3 (czyli z pasywnym
    chłodzeniem - silent) i daje radę, a brak szumu wentylatorka jest dla
    mnie wielką zaletą.

  • 12. Data: 2016-06-28 20:20:09
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > Jak inaczej odpowiedzieć człowiekowi który mając monitor 1680x1050
    > chce wyświetlić obraz w 1920x1080 ?
    >

    > Pozdrawiam

    no tak, ale może w przyszłości będzie wymiana monitora na inny, wiec 1920 byłoby
    wskazane

    teraz rzeczywiście jest 1680

    sarkazm, ktory Cie niszczy jest dla mnnie budujacy

  • 13. Data: 2016-06-28 20:22:20
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
    > A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

    ale monitor może ulec zmianie

    rozumiem ze mówimy o rzeczach banalnych i tanich, ale tak czasami jest

  • 14. Data: 2016-06-28 20:31:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    > Ja się skusiłem na Gigabyte GT210 SL 1 GB DDR3 (czyli z pasywnym chłodzeniem -
    > silent) i daje radę, a brak szumu wentylatorka jest dla mnie wielką zaletą.

    Co z tego, że pasywny, skoro na cpu czy w zasilaczu może być odkurzacz.

  • 15. Data: 2016-06-28 20:45:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 20:22, Em Gie pisze:

    > ale monitor może ulec zmianie
    >
    > rozumiem ze mówimy o rzeczach banalnych i tanich, ale tak czasami jest

    To jak już zmienisz to zobaczysz że film pójdzie na każdej z
    proponowanych kart.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2016-06-28 20:48:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 16:22, s...@g...com pisze:

    > Odtworzyć się da, nie da się wyświetlić w tej rozdzielczosci.

    Czyli w podanej rozdzielczości nie da się odtworzyć ani wyświetlić,
    da się w mniejszej.

    > Tu chodzi o to co robią np. projektory dlp.
    > Mają matryckę np. 800x600 ale pozwalają wyświetlić obraz 1024x760 lub wyższy.
    > I on sie wyświetli ale oczywiście pewna część pikseli się na obrazie zgubi.

    I te projektory jak sam zauważyłeś wyświetlają obraz w swojej
    rozdzielczości a generują go z wyższej.

    > Ale wyświetlić się da i prawie cały tor wizyjny (materiał-dekoder-karta
    graficzna-hdmi-część projektora) będzie pracować na tym sygnale z wyższą
    rozdzielczością.

    W rozdzielczości wyższej niż potrafi wyświetlacz nie da się.
    Da się mu podać sygnał w wyższej rozdzielczości ale nie spowoduje
    to wyświetlania obrazu w podanej rozdzielczości.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-06-28 21:00:01
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 20:48:46 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > Da się mu podać sygnał w wyższej rozdzielczości ale nie spowoduje
    > to wyświetlania obrazu w podanej rozdzielczości.

    Strasznie komplikujeta temat. Rozumiem że grupa nieruchawa ale bez sensu nabijac
    posty tylko po to aby był ruch :)

    Film który wątkotwórca ma i jest w formacie fullHD bez problemu sie wyświetli w
    monitorze o mniejszej rozdzielczości.
    Oczywiste jest że będzie to rozdzielczośc mniejsza niż FHD ale film bedzie
    wyświetlany.

    Po co więc temat komplikować?

  • 18. Data: 2016-06-29 11:38:00
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 20:31, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    silent) i daje radę, a brak szumu wentylatorka jest dla mnie wielką zaletą.

    > Co z tego, że pasywny, skoro na cpu czy w zasilaczu może być odkurzacz.

    Dwa odkurzacze są głośniejsze niż jeden odkurzacz.

    Jeżeli coś jeszcze jest niejasne, to proszę pytać.

  • 19. Data: 2016-06-29 14:17:36
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    dzięki wszystkim za pomoc

    w prezencie rozszerzenie do Chrome, Opery, nie wiem czy do Firefoxa

    funkcjonalność, która blokuje łączenie sie przeglądarki ( z poziomu kodu) z
    przeroznymi licznikami, statystykami, facebookami i innymi dziadostwami, przez co
    zyskujemy zauważalnie na ladowaniu się stron..

    https://chrome.google.com/webstore/detail/disconnect
    /jeoacafpbcihiomhlakheieifhpjdfeo?utm_source=chrome-
    app-launcher-info-dialog

  • 20. Data: 2016-06-30 19:47:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 21:00, s...@g...com pisze:

> [...]
    monitorze o mniejszej rozdzielczości.
    > Oczywiste jest że będzie to rozdzielczośc mniejsza niż FHD ale film bedzie

    Żeby ktoś niezorientowany kto wpadnie na ten wątek nie przeczytał
    że na monitorze da się uzyskać wyższą rozdzielczość niż fabryka
    ustaliła.