  • 11. Data: 2016-07-23 19:01:58
    Temat: Re: kiedy zacznie...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i co niezawisłe sądy po/eu się na taki numer nabierają?

    odpowiedz na moje pytanie, co ty masz do mnie, że się przypierdalasz?

  • 12. Data: 2016-07-23 19:34:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Saturday, July 23, 2016, 7:01:58 PM, you wrote:

    > i co niezawisłe sądy po/eu się na taki numer nabierają?

    Niezawisłe sady przywalają wyroki przestępcom.

    > odpowiedz na moje pytanie, co ty masz do mnie, że się przypierdalasz?

    Od 3 lat wyzywasz na mnie i bluzgasz, nieprowokowany. I śmiesz pytać, co mam?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2016-07-23 19:45:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ach niewiniątko, zapomniałem...

  • 14. Data: 2016-07-23 19:47:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a powiedz mi po co Ci był mój adres?
    zachodzę w głowę i nie wiem...

    zauważ, że mnie ten Twój adres pierdoli kompletnie, zupełnie inny tym
    zachowań... nie ma tu możliwości porozumienia, więc cóż... kontynuujemy...

  • 15. Data: 2016-07-23 20:03:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Panowie, męczy mnie strzelanie z dupy, nie jest to mój normalny sposób
    > zachowań, nie karzcie mi tego robić...
    >
    > proszę o odpowiedź na temat, kiedy pederasta zacznie zabierać nam prawa
    > jazdy?
    może gdybyś mówił/pisał jak człowiek (zdrowy) to uzyskałbyś odpowiedź bo
    ja np. nie wiem kim jest 'pederasta' (a póki co nazwałeś Romka tak, a on
    raczej nie będzie zabierał prawek).

    nikogo karać nie będziemy.

    powiedz po prostu o co ci chodzi.

  • 16. Data: 2016-07-23 20:35:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Saturday, July 23, 2016, 7:47:41 PM, you wrote:

    > a powiedz mi po co Ci był mój adres?
    > zachodzę w głowę i nie wiem...

    Po to, żeby podać go właściwym organom w razie potrzeby.

    > zauważ, że mnie ten Twój adres pierdoli kompletnie,

    Mój adres jest do wygóglania w 15 sekund. Ja się nie wstydzę swojej
    tożsamości.

    > zupełnie inny tym zachowań... nie ma tu możliwości porozumienia,
    > więc cóż... kontynuujemy...

    Zostałeś uprzedzony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2016-07-23 21:31:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie strasz Roman nie strasz...

    może jednak mała ugoda, nie będziesz zabierał głosu w MOICH wątkach, a
    ja nie będę komentował TWOICH kretyńskich wniosków wypisywanych w moich
    wątkach...

    to co wypisujesz poza nimi mnie nie interesuje.

  • 18. Data: 2016-07-23 21:33:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy co tu jest niezrozumiałego bo nie rozumiem...

    napisałem o co chodzi: kiedy tusk z ekipą zaczną zabierać nam (tym co
    źle zagłosowali) prawa jazdy? jakieś normy już wprowadzone, coś mi się
    kojarzy, że akcja rozpocznie się 2017 roku, ale chcę się dowiedzieć
    szczegółów...

  • 19. Data: 2016-07-23 21:41:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > źle zagłosowali) prawa jazdy? jakieś normy już wprowadzone, coś mi się
    > kojarzy, że akcja rozpocznie się 2017 roku, ale chcę się dowiedzieć

    ale o czym ty bredzisz - za co zabierać?

  • 20. Data: 2016-07-23 21:56:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    widzisz, jesteś doskonałym przykładem na naszą kłótnię z
    Mandziejewiczem... nie wiesz o co chodzi, a zabierasz głos...
    nie chcę Cię obrażać, ale przecież była nagonka na odebranie
    bezterminowości prawom jazdy... to już niedługo... ciekawi mnie tryb
    odbierania praw jazdy, czy będą usadzali na placu czy może już u lekarza?