  • 21. Data: 2016-07-23 21:58:44
    Temat: Re: kiedy zacznie...
    Od: masti <g...@t...hell>

    platformowe głupki wrote:

    > może już u lekarza?

    Tobie lekarz już nie pomoże

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2016-07-23 22:58:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > widzisz, jesteś doskonałym przykładem na naszą kłótnię z
    > Mandziejewiczem... nie wiesz o co chodzi, a zabierasz głos...

    bo napisałeś to tak, że nic nie można zrozumieć a obrażasz jakby co
    najmniej był debilem. a nie jest.

    > nie chcę Cię obrażać, ale przecież była nagonka na odebranie
    > bezterminowości prawom jazdy... to już niedługo... ciekawi mnie tryb
    > odbierania praw jazdy, czy będą usadzali na placu czy może już u lekarza?

    http://www.express-miejski.pl/wiadomosc/16921,wymien
    iasz-prawo-jazdy-nowe-dostaniesz-na-15-lat

    w skrócie - wymiana bedzie 2028-2033 a teraz terminowe dostaniesz tylko
    jak bedziesz sam je wymieniał lub zmieniał dane.
    nikt ci prawka nie zabierze. badan tez nie bedziesz musiał robić. Tylko
    aktualna fotka, wniosek i opłata za plastik (który po 15 latach i tak
    bedzie wygladal jak scierwo).

    tak więc... zjedz snickersa.

  • 23. Data: 2016-07-24 01:31:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Saturday, July 23, 2016, 9:31:39 PM, you wrote:

    > nie strasz Roman nie strasz...
    > może jednak mała ugoda, nie będziesz zabierał głosu w MOICH wątkach, a
    > ja nie będę komentował TWOICH kretyńskich wniosków wypisywanych w moich
    > wątkach...

    Bełkoczesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2016-07-24 08:52:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 20:03, sirapacz pisze:

    > może gdybyś mówił/pisał jak człowiek (zdrowy) to uzyskałbyś odpowiedź bo
    > ja np. nie wiem kim jest 'pederasta' (a póki co nazwałeś Romka tak, a on
    > raczej nie będzie zabierał prawek).
    >
    > nikogo karać nie będziemy.
    >
    > powiedz po prostu o co ci chodzi.

    Niech toto już lepiej nic nie pisze.
    A Wy zamiast go do tego zachęcać po prostu go ignorujcie, jak nie
    umiecie użyć kf.

  • 25. Data: 2016-07-25 17:56:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    gant dla dupostrzleca, gran, podwójny gran bo zasłużył!!!