  • 11. Data: 2016-10-01 15:41:13
    Temat: Re: kt?ry Falownik ma budow? modu?ow??
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.10.2016 o 00:31, re pisze:

    > Użytkownik "AlexY"

    > Jakie wywody, poinformował człowieka że ma źle skonfigurowany czytnik i
    > tyle.
    > ---
    > To niech se to prywatnie pisze albo na grupie do tego przeznaczonej.
    > Czytam te pierdoły od niego na każdej grupie.

    Obrońco uciśnionych, skonfiguruj sobie czytnik albo wynajmij kogoś do
    tego, bo to przerasta twoje umiejętności.

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2016-10-01 16:03:55
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    re pisze:

> [...]
    > To niech se to prywatnie pisze albo na grupie do tego przeznaczonej.
    > Czytam te pierdoły od niego na każdej grupie.

    Nie.
    I co teraz?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2016-10-01 21:51:06
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam ponownie
    czujniki pradu oczywiscie na plycie mocy , niedopisalem
    to poda ktos mi jakis swuj typ ?
    najczesciej na allego pojawiaja sie chyba siemensy
    a w ogule to jest mozliwosc dostania schematu do jakiegos falownika?

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2016-10-04 00:44:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]

    Obrońco uciśnionych, skonfiguruj sobie czytnik albo wynajmij kogoś do
    tego, bo to przerasta twoje umiejętności.
    Weź idź stąd i będzie spokój