  • 41. Data: 2018-02-06 02:06:17
    Temat: Re: kupiłech bluray
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-06, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Szkoda że mój hdd o tym nie wiedział ;)
    > Mój jedyny, pierwszy i ostatni w życiu dysk WD.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=77pxObPlhWk

    A ja mam praktycznie same WD i nie narzekam.

    Nb., kiedyś mi jeden tak zaczął padać, a jak wzięło się go do ręki to
    wyraźnie dało się wyczuć, że biedak robi co może aby rozkręcić talerze i
    że właśnie to mu nie wychodzi. No to mu pomogłem kilkoma gwałtownymi,
    krótkimi (parenaście stopni) obkręceniam w płaszczyznie talerzy i
    ruszył. Dane zdążyłem odzyskać.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2018-02-06 09:35:37
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 05.02.2018 o 18:36, RadoslawF pisze:

    > HD też.
    > Wcześniej ostrzega padającymi sektorami.

    > W przypadku HD nieprawda.
    > Prawda może być w przypadku dysków hybrydowych.

    > Wszystkie dyski które zajechałem ostrzegały przed padem całkowitym
    > dając szansę na zrobienie kopii.

    Ja natomiast miałem 2 razy tak, że padły dyski natychmiastowo - płyta
    wykrywała go jako krzaki i talerz się nie kręcił, przekładanie
    elektroniki z drugiego identycznego dysku nie pomagało.

  • 43. Data: 2018-02-06 20:44:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marcin Debowski pisze tak:

> [...]
    > gwałtownymi, krótkimi (parenaście stopni) obkręceniam w
    > płaszczyznie talerzy i ruszył. Dane zdążyłem odzyskać.

    Ale to mea pulpa bo skusiłem się na promocję w polskim Tesco.
    Zawsze kupowałem Verbatimy z Toshiba lub Seagate w środku, z pcb
    kontrolera usb.

    W mojej przygodzie z komputerami zepsuły mi się tylko dwa dyski
    Maxtor duży i ten WD mały. Bez ostrzeżenia.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 44. Data: 2018-02-07 00:47:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Przy okazi. Czy komuś z was udało się zmusić VLC do odtwarzania filmów
    przez podsunięcie mu biblioteki libaacs.dll.

    http://vlc-bluray.whoknowsmy.name/

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 45. Data: 2018-02-12 08:59:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.02.2018 o 10:46, ń pisze:
    > A co myślicie o płytach DVD DL, czyli o podwójnej pojemności?
    > Czasem wysyłam (rodzinie itp.) zdjęcia na płytach i nie wiem, czy w każdym
    "domowym" odtwarzaczu DVD da się płyty Double Layer (9 GB) odczytać?

    Problemy z zapisem, problemy z odczytem, problemy z trwałoscia

  • 46. Data: 2018-02-14 00:39:57
    Od: PJP <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 14:16:46 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Szkoda. Myślałem że poszerzę swoją wiedzę ;-)

    A czego chciałbyś się dowiedzieć?
    BD-R, BD-RE odtwarzają się w stacjonarnych odtwarzaczach, nagrane jako pliki (np.
    mkv, mp4, itd) oraz jako Blu-ray. Chociaż to zależy od odtwarzacza. PS4 czyta BD-R
    ale Xbox One już nie. Za to Xbox czyta BD-9 (struktura plików i kodowanie jak blu-ray
    nośnik DVD-DL).
    BD-9 w stacjonarnym też się odtwarzają.
    AVCHD też się odtwarzają.

    BD-r BH10LS30,
    Odtwarzacze: LG BD350V, Philips BD2190/12,
    PS3, 4, Xbox one - sprawdzone dzięki uprzejmości znajomych.

    Pozdrawiam
    Piotr