  • 1. Data: 2020-03-14 13:51:38
    Temat: Edoskop, ale szerokokątny
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Na aliexpress i allegro zatrzęsienie endoskopów. Takich kamerek na
    drucie, docelowo podpinanych pod telefon albo latop.

    Ma takie 3. Nie, nie pytajcie...

    W każdym razie wszystkie, mimo że są wyraźnie różne, mają bardzo wąski
    kąt widzenia. Nie mierzyłem, ale na oko ze 40 stopni.

    Potrzebuje szeroki, ponad 100 stopni.

    Widział ktoś może endoskop usb, szerokokątny? Wydaje się że to tylko
    duperelowana optyka o innym kształcie...

  • 2. Data: 2020-03-14 14:27:02
    Temat: Re: Edoskop, ale szerokokątny
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-14 o 13:51, heby pisze:
    > Ma takie 3.

    Kup czwarty. :-)
    https://www.amazon.com/Wireless-Endoscope-Borescope-
    Inspection-Automotive/dp/B07QYZ779F

    Robert

  • 3. Data: 2020-03-18 07:09:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Kup czwarty. :-)
    > https://www.amazon.com/Wireless-Endoscope-Borescope-
    Inspection-Automotive/dp/B07QYZ779F

    No nie wiem. W Chinach wszystko mają mniejsze, nawet waty i stopnie.
    Kupiłem przez All podobny, gdzie w opisie był kąt widzenia 80 stopni.
    Okazało się, że jest nie więcej, jak 45. Sprzedawca tłumaczył się, że
    opis przepisał od producenta, a kąta nie sprawdzał. Na szczęście miałem
    darmowy zwrot.
    Jacek