  • 11. Data: 2016-12-05 18:52:24
    Temat: Re: multimetr 600 zł
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > i wlasnie dlatego ze chcesz sie pobawic to powinienes wziac unit czy cos
    > w ten deseń. Ja sobie do takiego dlubania wzialem 3 czy 4 unity, z czego
    > jeden uniwersalny z m.in. pomiarem pojemności, inny z indukcyjnością i
    > jeszcze zwykłe proste z podświetleniem.
    >
    > Masz wtedy w kwocie niższej niż twój budżet, w zasadzie wszystko co może
    > ci się przydać.

    podpieram pogląd. Ja mam głównie Uni-T i jestem z nich zadowolony.
    A spłaciły się one już bardzo dużo razy, bo używam ich do pracy a nie do
    zabawy.

  • 12. Data: 2016-12-05 18:57:48
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Fachowcy czynią sprzęt. Od tego jest ta grupa.

    Z drobiem czy bez ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2016-12-05 18:58:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > podpieram pogląd. Ja mam głównie Uni-T i jestem z nich zadowolony.
    > A spłaciły się one już bardzo dużo razy, bo używam ich do pracy a nie do
    > zabawy.

    Dodam, że kiedy zaczynałem, to było mnie głównie na nie stać.
    Dziś mogę kupić dowolny właściwie - ale w paroletniej praktyce nie
    miałem potrzeby mierzyć nic z kosmiczną dokładnością (robię głównie
    rzeczy cyfrowe, ale i jakieś analogowe przetwarzanie się zdarza).

    Gdybym miał konkretną potrzebę, wtedy bym szukał czegoś, co tą potrzebę
    zaspokoi. A do celów ogólnych - unity są ok :)

  • 14. Data: 2016-12-05 19:01:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    PeJot napisał:

    > Z drobiem czy bez ?

    Drób trzymamy na grupie tylko dla jaj.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2016-12-05 19:08:32
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-12-05 o 16:26, Desoft pisze:

    > Nie sprzęt czyni fachowca.
    I jestem tego doskonałym przykładem.
    Znaczy używam tylko Metexa i Amrela...
    A fachowiec ze mnie żaden ;)

  • 16. Data: 2016-12-05 19:22:10
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 18:52, sundayman pisze:

    > podpieram pogląd. Ja mam głównie Uni-T i jestem z nich zadowolony.
    > A spłaciły się one już bardzo dużo razy, bo używam ich do pracy a nie do
    > zabawy.

    Ale ja nie oczekuję żeby to się spłaciło.

  • 17. Data: 2016-12-05 19:23:10
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 18:58, sundayman pisze:

> [...]
    >
    > Gdybym miał konkretną potrzebę, wtedy bym szukał czegoś, co tą potrzebę
    > zaspokoi. A do celów ogólnych - unity są ok :)

    Ja mam konkretną potrzebę pobawić się czymś droższym niż uni-t (niż
    te tanie i popularne).

  • 18. Data: 2016-12-05 19:24:47
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 16:26, Desoft pisze:

    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie sprzęt czyni fachowca.

    To się dobrze składa bo ja nie aspiruje do miana fachowca.

  • 19. Data: 2016-12-05 19:28:22
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 17:01, PiteR pisze:

    > Stary Metex 4650 to pokaże a wzorcem do kalibracji
    > może być 7805 Motoroli. Daje 5.01v

    No starego metexa 4650 to chyba już nie kupie.

    > Oscyloskop już masz? Ja bym dołożył i kupił oscyloskop.

    Mam Rigola DS1054Z.

  • 20. Data: 2016-12-05 19:49:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-05 17:01, PiteR wrote:
    > wzorcem do kalibracji
    > może być 7805 Motoroli. Daje 5.01v

    Lepiej kupić gotowca z chin na scalaku AD. Kilka cyfr po przecinku za
    pare euro.