  • 141. Data: 2016-05-30 09:11:47
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-26 o 23:19, masti pisze:

    > i tak właśnie jest.
    > nie widziałeś nigdy działającego przejazdu?
    > <https://www.youtube.com/watch?v=YTG8y-FFS_o>

    Ciekawe dlaczego szlabany nie otwierają się równocześnie.

    --
    Liwiusz

  • 142. Data: 2016-06-09 03:03:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > sprawa z ciezarowka jest prosta do dedukcji obserwując kierowcow na
    > przejazdach:
    >
    > koles wjechal na tory za innym samochodem i nie mogl zjechac, wiec zostal
    > tak jak stal na srodku.
    > nagminnie to widze na ul Patriotow w Warszawie - są tam 2 jezdnie po
    > środku przedzielone torowiskiem. nagminnie tam wjezdzaja (i stoją) na
    > torach a ruch pociągów tam gęsty

    Postulujesz, żeby czekać przed torami aż poprzednik zjedzie ze skrzyżowania
    po drugiej stronie torów?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 143. Data: 2016-06-09 07:31:38
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2016 03:03:19 +0200, yabba napisał(a):

    > Postulujesz, żeby czekać przed torami aż poprzednik zjedzie ze skrzyżowania
    > po drugiej stronie torów?

    Prawo o Ruchu Drogowym to postuluje, ale rób jak chcesz. Jak okarze się, że
    za przejazdem jest korek na piętnaście minut, a za pięć przyjedzie IC do
    Katowic, to zmienisz zdanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 144. Data: 2016-06-09 08:40:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Prawo o Ruchu Drogowym to postuluje, ale rób jak chcesz. Jak okarze się,
    > że
    > za przejazdem jest korek na piętnaście minut, a za pięć przyjedzie IC do
    > Katowic, to zmienisz zdanie.

    Właśnie tam jest taka sytuacja, że wjeżdżanie za poprzednikiem grozi tym o
    Co piszesz. A zostawianie odstępu powoduje korkowanie skrzyżowania z którego
    zjeżdżamy.
    Zawsze jak muszę tam przekroczyć tory, to mam obawy przed utknięciem na
    przejeździe.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 145. Data: 2016-06-12 08:53:39
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 08:39:17 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

    > Właśnie tam jest taka sytuacja, że wjeżdżanie za poprzednikiem grozi tym o
    > Co piszesz. A zostawianie odstępu powoduje korkowanie skrzyżowania z którego
    > zjeżdżamy.

    Jak przywali w ciebie pociąg to skrzyżowanie też będzie zakorkowane :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca