  • 61. Data: 2018-11-18 11:30:43
    Temat: Re: na zarowke
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Nov 2018 08:44:37 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie za darmo, za opłatą. A paragon nabija się w momencie sprzedaży

    Dostałeś kiedyś paragon na poczcie? Bo ja nie. Fakturę owszem, jakieś
    śmieszne pokwitowanie też. Ale paragonu z kasy fiskalnej nigdy. Tam
    chyba nawet takowych kas nie mają.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 62. Data: 2018-11-18 12:22:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 11:20:44 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > W tym w którym forsujesz że tobie wisi czy będzie to faktura czy
    > paragon
    Bo mi wisi. Najczęściejnie biorę żadnego kwitka. Dzwonię, pytam ile mam zapłacić za
    poprzedni miesiąc i na taka kwote robię przelew.

    >bo domyślnie oznacza to że nie ma między nimi różnicy.

    W Twoim do(u)myśle może tak jest. Nic mi do tego

    > Bez znaczenia jest moje zdanie.

    To po kiego się udzielasz? Sport taki?
    > Liczy się zdanie urzędu skarbowego,

    Zapewne

    >zdanie szefostwa tej hurtowni
    > a momentami zdanie klientów.
    > Twoje zdanie liczy się tylko jeśli jesteś klientem.

    Grubo pojechałeś a ciągle nie napisałes kiedy zgodnie z prawem powinna "nabijać"
    Myślałem że masz wiedze bo do dyskusji się wryałes w tym momencie jak ten problem
    przedstawiłem

  • 63. Data: 2018-11-18 15:37:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kupowanie cukru w biedronce nie jest usluga gastronomiczna. Wszystkie knajpy w calej
    Polsce przy sprzedazy na wynos maja naliczac 23% VAT a przy serwowaniu w knajpie 8%,
    oczywiscie sa pewne wylaczenia i w knajpach sa rowniez stosowane stawki 0%, 5%, i
    23%. Czego nie rozumiesz?

  • 64. Data: 2018-11-18 15:57:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 15:37:22 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Kupowanie cukru w biedronce nie jest usluga gastronomiczna.
    Cytat z Twojego niedawnego postu: "VAT 8% jest na usluge"

    A kupowanie kotleta w restauracji jest?

    >Wszystkie knajpy w calej Polsce przy sprzedazy na wynos maja naliczac 23%

    Czemu KFC i McDonald np nie naliczają 23%VAT
    Dasz jakis przykąłd restauracji co przy kotlecie na wynos nalicza 23%vat?

    >a przy serwowaniu w knajpie 8%, oczywiscie sa pewne wylaczenia i w knajpach >sa
    rowniez stosowane stawki 0%, 5%, i 23%. Czego nie rozumiesz?

    -Np tego że napisałes "VAT 8% jest na usluge" a nie napisałes jaką uslugą jest cukier
    w Biedronce
    -Np tego że napisałes że dania na wynos powinny mieć 23%vat a na paragnach jest 5%
    lub 8% a nie 23%.

  • 65. Data: 2018-11-18 18:51:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba normalne ze chodzi o usluge gastronomiczna a nie usluge robie nia loda przy
    autostradzie. Czy Ty do kurwy nedzy taki glupi czy taki upierdliwy jestes ze sam nie
    wymyslisz o jaka usluge chodzi? W MD roznych sa miejsca na sali i zapewne US uznaje
    takie rozwiazanie za usluge GASTRONOMICZNA. Nie mam pojecia jaki jest VAT jak sie
    podjezdza samochodem, odbiera z okienka a potem zre w aucie. I nie pytaj bo nie
    odpowiem. Ale wiem na 100% bo przy tym robilem ze na zarcie w knajpie jest 8% VATu a
    jak ktos wezmie na wynos to jest 23% VATu. I te 8% nie dotyczy piwa, wina, wodki,
    drinkow, napojow gazowanych, wody mineralnej i jeszcze kilku rzeczy ktorych nie chce
    mi sie pisac. Ale soki sa na 8% VATu. Jak bys chcial zebym odpisal to najpierw sie
    idz pierdolic na koszt panstwa. Masz wytlumaczone tak jak dziad babie na granicy
    wytlumaczyl.

  • 66. Data: 2018-11-18 19:10:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 18:51:18 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    autostradzie.
    > Czy Ty do kurwy nedzy taki glupi czy taki upierdliwy jestes ze sam nie wymyslisz o

    Chciałem dąc Tobie szansę i nie pisałem od razu w Twoim stylu że bzdury piszesz.
    Bo napisałes że jak 8%vat to znaczy że to usługa. Więć zapytałem o cukier

> [...]
    > Nie mam pojecia jaki jest VAT jak sie podjezdza samochodem, odbiera z okienka a
    potem zre w aucie. I nie pytaj bo nie odpowiem.

    To powiem Tobie że taki samy jak przy żarciu wewnątrz. Tak samo jest w restauracjach.
    Nie ma różnicy czy żresz kotleta w środku czy go na wynos bierzesz.
    >Ale wiem na 100% bo przy tym robilem ze na zarcie w knajpie jest 8% VATu a jak ktos
    wezmie na wynos to jest 23% VATu.

    To sprawdż czy tak jest na pewno z tym 23 na wynos. Albo zamów i wez paragon albo w
    googe poszukaj, Dasz rade.

    > I te 8% nie dotyczy piwa, wina, wodki, drinkow, napojow gazowanych, wody
    >mineralnej i jeszcze kilku rzeczy ktorych nie chce mi sie pisac.

    To napisz jakie żarcie na wynos z restauracji jest na 23%
    Daruj Sobie tekst że nie masz mnie w dowodzie

    > Ale soki sa na 8% VATu. Jak bys chcial zebym odpisal to najpierw sie idz pierdolic
    na koszt panstwa.
    >Masz wytlumaczone tak jak dziad babie na granicy wytlumaczyl.

    Bdury piszesz wg mnie.
    ALe póki co PIS nie zabrania pisania bzdur więc wolno Tobie
    Jak uważasz ze nie mam racji to udowodnij.

  • 67. Data: 2018-11-18 23:15:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2018 11:30:43 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > Dostałeś kiedyś paragon na poczcie? Bo ja nie. Fakturę owszem, jakieś
    > śmieszne pokwitowanie też. Ale paragonu z kasy fiskalnej nigdy. Tam
    > chyba nawet takowych kas nie mają.

    I jeszcze obserwacja z Kauflandu - przy skanowaniu na kasie
    samoobslugowej drukarka drukuje po kazdym skanowaniu.

    Ale byc moze czesc fiskalna/podsumowanie drukuje po zaplaceniu.

    J.

  • 68. Data: 2018-11-19 10:48:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-16 o 06:49, Shrek pisze:
> [...]
    0452,final-kuriozalnej-prowokacji-skarbowki-na-zarow
    ke-za-10-zl.html

    > A jak piszę, że państwo należy traktować jak okupanta, to zawsze znajdą
    > się tacy, co mają wątpliwości:P
    Ale to nie państwo winne tylko "ludzie kurwy" jak powiedział Piłsudski.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 69. Data: 2018-11-19 17:42:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    0452,final-kuriozalnej-prowokacji-skarbowki-na-zarow
    ke-za-10-zl.html

    >Ale to nie państwo winne tylko "ludzie kurwy" jak powiedział
    >Piłsudski.

    Kazdy kij ma dwa konce :-)

    5452,urzedniczki-od-prowokacji-z-wymiana-zarowki-mog
    a-miec-problemy.html

    "Do komendy powiatowej w Bartoszycach 15 listopada zadzwonił anonimowy
    mężczyzna, który na podstawie doniesień medialnych poinformował o
    możliwości popełnienia wykroczenia przez pracowników Urzędu
    Skarbowego.Wykroczenia polegającego na poruszaniu się niesprawnym
    technicznie pojazdem, z wymontowaną żarówką. Trwają czynności
    wyjaśniające - poinformowało Gazeta.pl biuro prasowe KWP w Olsztynie.
    Teraz policja sprawdzi, czy w ogóle doszło do wykroczenia, jednak
    funkcjonariusze nie udzielają jeszcze szczegółowych informacji na ten
    temat."

    Niestety - skoro tam sady sie wypowiedzialy, to pewnie zdazylo sie
    przedawnic :-(

    J.

  • 70. Data: 2018-11-20 02:46:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > temat."
    >
    > Niestety - skoro tam sady sie wypowiedzialy, to pewnie zdazylo sie

    Powiedziałyby, że usunęły żarówkę już stojąc przed warsztatem.

    --
    Marcin