  • 71. Data: 2018-11-20 10:02:24
    Temat: Re: na zarowke
    Od: p...@g...com

    --Powiedziałyby, że usunęły żarówkę już stojąc przed warsztatem.

    chyba ze na monitoringu wyjdzie ze klamia ... falszywe zeznania urzednika panstwowego
    to chyba gwarantowane pudlo ?

  • 72. Data: 2018-11-20 10:15:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-20, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > --Powiedziałyby, że usunęły żarówkę już stojąc przed warsztatem. chyba
    > ze na monitoringu wyjdzie ze klamia ... falszywe zeznania urzednika
    > panstwowego to chyba gwarantowane pudlo ?

    Nie wydaje mi się. Nie na takim etapie. To nie jest jakieś poświadczenie
    nieprawdy. Inna rzecz, czy kłamiący urzędnik nie sprzeniewierza się
    zasadom i kwasom. Jeszcze inna, że mogą też powiedziec, że z tego co
    pamiętają i niech już odpowiednie służby same sobie dochodzą.

    --
    Marcin

  • 73. Data: 2018-11-20 14:15:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-19 o 17:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    0452,final-kuriozalnej-prowokacji-skarbowki-na-zarow
    ke-za-10-zl.html

    > Kazdy kij ma dwa konce :-)

    5452,urzedniczki-od-prowokacji-z-wymiana-zarowki-mog
    a-miec-problemy.html
    Gucio z tego będzie, rozejdzie się po kościach.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 74. Data: 2018-11-20 19:08:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    5452,urzedniczki-od-prowokacji-z-wymiana-zarowki-mog
    a-miec-problemy.html

    >Gucio z tego będzie, rozejdzie się po kościach.

    Pewnie tak, ale chwilowo

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/pamiętacie-żarówkową-aferę-o-10-zł-słynna-n
    aczelnik-skarbówki-dostała-wspaniałą-nagrodę/ar-BBPU
    IB2

    "Słynna pani naczelnik skarbówki z Bartoszyc jeszcze w czerwcu
    bieżącego roku odbierała nagrodę za... ,,Urząd Skarbowy Przyjazny
    Przedsiębiorcy" - podaje serwis O2. Myliłby się jednak ten, kto
    uważałby, że to jakaś mało znacząca nagroda kwartalnika ,,Twoja
    skarbówka" czy czegoś w tym rodzaju.
    Konkurs organizuje Business Centre Club, jedna z najważniejszych
    organizacji biznesowych w kraju, i to we współpracy z Ministerstwem
    Finansów."

    J.

  • 75. Data: 2018-11-20 23:05:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2018 o 10:48, Janusz pisze:

    > Ale to nie państwo winne tylko "ludzie kurwy" jak powiedział Piłsudski.

    Twierdzisz, że nasze organy to kurwy? :P Bo ludź to akurat okazał się w
    porządku.

    Shrek

  • 76. Data: 2018-11-20 23:07:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2018 o 10:02, p...@g...com pisze:

    > chyba ze na monitoringu wyjdzie ze klamia ... falszywe zeznania urzednika
    panstwowego to chyba gwarantowane pudlo ?

    Żartujesz?

    Shrek

  • 77. Data: 2018-11-21 00:56:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pewno dla przedsiebiorcow urzad byl przyjazny, zwlaszcza dla tych od wyludzania vatu
    i importowanych paliw. Taki prikaz z centrali za POprzednich rzadow dostali, to jak
    sie wywiazywali to ca co karac. Chwalic trzeba. Ale pomimo pewnych drobnych
    wczesniejszych nalecialosci trzeba przyznac ze skarbowka pilnuje zeby konkurencja
    pomiedzy firmami zwyklych ludzi byla uczciwa. Ile to ja razy slyszalem jak chcialem
    jakis kwitek po naprawie, moglby byc paragon ze stojacej obok kasy fiskalnej, ze jak
    kwit to 23% drozej. I nagle sie okazywalo ze z watem wychodzi cena z porzadnego
    serwisu a nie od jakiegos warsztatu prowadzonego przez cienkiego Bolka. W szarej
    strefie to pol ceny mozna zaplacic i zlotowki wiecej.

  • 78. Data: 2018-11-21 09:28:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-20 o 23:05, Shrek pisze:

    > Twierdzisz, że nasze organy to kurwy? :P Bo ludź to akurat okazał się w
    > porządku.
    Który ludź? Ta baba co rozjezdżała ludzi na chodniku?

    --
    Pozdr
    Janusz