  • 11. Data: 2015-03-31 00:00:46
    Temat: Re: niemieckie autostrady platne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Dlaczego?
    > Ty, jako Polak przejeżdzający przez Niemcy, tez masz ulgę w ich
    > podatkach! Nie płacisz w ogóle niemieckich podatków!

    Ale jednak nie o ten podatek chodzi...

  • 12. Data: 2015-03-31 00:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Jesteś pewny że tak miałoby to być?

    Tak. A co - masz inne dane?

  • 13. Data: 2015-03-31 07:40:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-30 o 22:49, Pszemol pisze:
    > Ty, jako Polak przejeżdzający przez Niemcy, tez masz ulgę w ich podatkach!
    > Nie płacisz w ogóle niemieckich podatków!

    Jakież to niemieckie podatki mnie omijają przejeżdżając przez Niemcy?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-03-31 09:58:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Dlaczego?
    > Ty, jako Polak przejeżdzający przez Niemcy, tez masz ulgę w ich podatkach!

    w wysokości 0 EUR. Bo tyle wynosi róznica między tym co płaciłe i tym co
    będę płacić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2015-03-31 11:43:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    >Jakież to niemieckie podatki mnie omijają przejeżdżając przez Niemcy?

    Podatek drogowy.
    Posiadacz niemieckiego pojazdu placi co roku troche euro.

    J.

  • 16. Data: 2015-03-31 11:49:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 11:43, J.F. pisze:

    > Podatek drogowy.
    > Posiadacz niemieckiego pojazdu placi co roku troche euro.

    Nie, nie, Niemiec tylko przejeżdżający przez Niemcy też go nie płaci.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-03-31 11:50:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Ty, jako Polak przejeżdzający przez Niemcy, tez masz ulgę w ich
    >podatkach!
    >Nie płacisz w ogóle niemieckich podatków!

    Oni nie placa u nas, wiec jest sprawiedliwie :-)

    Zobaczymy co komisja powie.
    Podejrzewam ze w imie zasad zaskarzy.

    Niemcy beda mialy na to proste wyjscie - obnizyc podatek bezwarunkowo
    i wprowadzic winiety.
    Obywatelom sie wytlumaczy, ze to na jedno im wychodzi, a UE nie bedzie
    sie miala czego czepic.

    Ale z jakiegos powodu nie chca tak - czyzby sie bali, ze wielu
    winietki na autostrady nie kupi ?

    J.

  • 18. Data: 2015-03-31 11:53:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie, nie, Niemiec tylko przejeżdżający przez Niemcy też go nie płaci.

    Niemiec, posiadajac zarejestrowane w Niemczech auto, musi go placic.
    Tzn. mieszkaniec Niemiec, z urodzenia i obywatelstwa dowolny.

    J.

  • 19. Data: 2015-03-31 12:03:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 11:53, J.F. pisze:

    > Niemiec, posiadajac zarejestrowane w Niemczech auto, musi go placic.
    > Tzn. mieszkaniec Niemiec, z urodzenia i obywatelstwa dowolny.

    I o to chodzi - nieprawdą jest, że ktoś podatku nie płaci "jako Polak
    przejeżdżający". Po prostu nie płaci, bo nie mieszka, tak samo jak nie
    płacę podatku klimatycznego w uzdrowisku, jeśli tam nie pojadę (co nie
    jest przecież dyskryminacją, tylko essentiaila negotii tego podatku).

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-03-31 12:29:57
    Od: p...@g...com

    --Podatek drogowy. Posiadacz niemieckiego pojazdu placi co roku troche euro.

    a konkretnie okolo 300 ojro za klasycznego Paska 1.9 TDI :-)

    i nie niemieckiego tylko kazdego uzywanego na terenie BRD

    P.