  • Data: 2017-07-20 11:38:50
    Temat: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    chcialbym spytac moze kogos kto mial okazje porownywac te dwie wersje i nimi jezdzic
    bo ja jakos nie moge trafic na salon gdzie jest jakis diesel - wszedzie raczej
    ecoboosty. I ogolnie moze mi napiszecie ktory z tych silnikow sprawia mniej klopotów,
    mam minivana mazdy w benzynie i niestety nie moge powiedziec ze benzyna do takiego
    smaochodu sie sprawdza a teraz szukam czegos z podobna funkcjonalnoscia a juz w
    dieslu

    dziekuje za pomoc