  • Data: 2017-07-21 01:18:41
    Temat: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:okq6e9$qc1$1@dont-email.me...
    > A co do C-Max hybrydy którą jeździłem na wakacjach
    > to muszę powiedzieć że technologia na ekranach dosyć
    > imponująca i samochód bardzo oszczędny... Robiliśmy
    > sporo wycieczek i spaliliśmy strasznie mało benzyny.
    > Mimo, że to był mój pierwszy w życiu raz jazdy z hybrydem
    > i musiałem się pierwsze 2-3 dni uczyć z nim obchodzić,
    > postępować zgodnie ze wskazówkami "trenera hamowania"
    > :-) i przyspieszać ekonomicznie nauczyć :-)
    >
    > Swoją drogą można sobie dodać rozrywki w czasie jazdy
    > za pomocą tego trenera hamowania, który Ci pokazuje
    > ile energii wróciło z hamulców do baterii akumulatorów
> [...]

    Zerknąłem właśnie na fakturę z wypożyczalni i widzę, że
    przejeździłem 334 mil (538km) i przed oddaniem
    zatankowałem auto do pełna - zmieściło się w nim 8,676
    galona (32,84 litra) to mi wychodzi 6.1 l/100km przy dosyć
    agresywnej jeździe automatem z A/C i ostrej jeździe pod
    mocną górę i zjazd z tej góry z hamowaniem silnikiem
    (+ moja nieumiejętna obsługa skrzyni biegów i hamulców).
    Bardzo dobry wynik!