  • 61. Data: 2019-09-03 19:59:26
    Temat: Re: odkurzacze autonomiczne -- roboty sprzątające, co wybrać?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Myślę że brak mapowania pomieszczeń bolał by Cię najbardziej. Reszta
    > gadgetów wedle uznania.

    A propos : mam w domu kamerkę, przez którą sobie czasem z pracy
    podglądam. No i w ciemności ona się oczywiście przełącza na IR.

    Patrzę ci ja kiedyś, jakoś w nocy właśnie na salon. A tam po ciemku
    sobie xiaomi jeździ. Ale wyglądało to jakby ufo jakieś - robot świeci
    się jak choinka - wszystkie czujniki IR na nim widać.
    Dodatkowo po ścianach latają jakieś takie laserowe kreski - to skaner
    oczywiście. Normalnie tego nie widać - ale w podczerwieni wygląda super.

  • 62. Data: 2019-09-03 20:40:57
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-03 o 19:59, sundayman pisze:
    > A tam po ciemku sobie xiaomi jeździ.

    Lepiej pilnuj Ty żony, pilnuj!

  • 63. Data: 2019-09-03 20:42:11
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 02.09.2019 o 12:25, robot pisze:

    > Dla mnie to super efekt, że po chińsku.
    > Tylko który to model dokładnie. Bo widzę, że różne sa, w różnych cenach.

    https://www.czajna.pl/elektronika/inteligentne-odkur
    acze/

  • 64. Data: 2019-09-03 20:44:27
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-03 o 19:54, sundayman pisze:
    > A biologiczna dziewczyna ma także inne ciekawe zastosowania. Np.
    > pieczenie, gotowanie, pranie (dobrze, że ona tutaj nie zagląda...)

    Z szałasu na hali z kwikiem ucieka owieczka.
    A w szałasie juhas przeciągając się na barłogu dopina gacie, i mruczy:
    - Eh, cobyś ty jesce gotować łumioła...

  • 65. Data: 2019-09-03 20:52:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.09.2019 12:04, Mateusz Viste wrote:
    > Pomyłka - sprawdziłem w programie - robo wylicza 42m? podłogi. Sprzątanie
    > trwa 42 minuty (w kilku miejscach musi mocno manewrować).

    4x w tygodniu, 2 razy sprzątany, to się zgadza. Po przejechaniu 130m2
    parteru u mnie, cały jest pełny. Też tak mam, czasami dosunięcie krzesła
    do stołu czy przesunięcie jakieś innej rzeczy, potrafi oszczędzić 10
    minut manewrowania robocika.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 66. Data: 2019-09-03 20:56:16
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 03 Sep 2019 19:59:26 +0200, sundayman wrote:

> [...]
    > Dodatkowo po ścianach latają jakieś takie laserowe kreski - to skaner
    > oczywiście. Normalnie tego nie widać - ale w podczerwieni wygląda super.

    Też to zauważyłem, jak podglądałem monitoring w sklepie - kiedy pierwszy
    raz zobaczyłem, myślałem że ktoś do lokalu wlazł i sobie dyskotekę
    urządził :) Z tym że ja samych czujników nie widzę, tylko świrujące po
    całym lokalu światełko skanera.

    Mateusz

  • 67. Data: 2019-09-03 20:56:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.09.2019 19:52, d...@g...com wrote:
    > Tak się zastanawiam, skoro studenciaki są w stanie zrobić mapę
    > i optymalizację drogihttps://youtu.be/IngelKjmecg?t=464, czemu to mapowanie jest
    tylko w droższych odkurzaczach?

    Bo jeżeli sprzedajesz tańsze odkurzacze bez mapowania oraz odkurzacze z
    mapowaniem, to przy niewielkiej różnicy nikt by nie kupował tych pierwszych?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2019-09-03 21:06:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.09.2019 12:28, JaNus wrote:
    > Mapowanie to najwyraźniej w maszynach powyżej 1 200 zł, czy coś koło
    > tego, ale...

    840zł -
    https://allegro.pl/oferta/ilife-a8-odkurzacz-robot-s
    przatajacy-z-kamera-2018-7632585144

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2019-09-03 21:24:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Lepiej pilnuj Ty żony, pilnuj!

    a ty myślisz że po co kamery w domu ?

  • 70. Data: 2019-09-03 21:29:37
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-03 o 20:56, Mateusz Bogusz pisze:

    > Bo jeżeli sprzedajesz tańsze odkurzacze bez mapowania oraz odkurzacze
    > z mapowaniem, to przy niewielkiej różnicy nikt by nie kupował tych
    > pierwszych?

    Swojego czasu był lekki szumek dotyczący napędów CD, czy też już DVD,
    nie pomnę. Otóż klan overclockerów wyczaił, że w przypadku wielu
    tańszych modeli, wystarczy wgrać soft z droższego, aby:
    hokus-pokus! i mamy wszystkie funkcje z droższego. Których w tych
    tańszych nie było.

    Nnno ludziska byli obuuurzeni, jaaak tak można, no świnie ci producenci,
    mogą sprzedawać tanio, a wolą drogo!!

    Kochani oburzeńcy, lubicie sami zarabiać więcej, a nie mniej, ale innym
    to nie wolno?? Dla mnie postępowanie fabrykantów było jak najbardziej
    słuszne, nie tylko mieli prawo tak czynić, ale gdyby "nie", to
    działaliby na szkodę i własną, i akcjonariuszy. Prawo do godziwego zysku
    jest podstawowym motorem napędowym Wolnego Rynku, czyli *zdrowej*
    gospodarki.

    Jest jeszcze sporo argumentów "za", ale to wtedy, gdy ktoś zaoponuje...