  • 11. Data: 2019-11-05 17:46:49
    Temat: Re: opony caloroczne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:

    > W jakim sensie ?
    > Ze ten zakret w Bielsku raz sie przejezdza 140, a innym razem wypada
    > przy 120 ?

    > A jak ktos za miastem mieszka ?

    To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej
    boli piszczenie w lato.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-11-05 18:12:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w
    kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy
    pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku
    prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu
    mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych
    udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była
    dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z
    konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było.

  • 13. Data: 2019-11-05 20:12:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 01:11, J.F. pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=VPZN4irK0y4
    >
    > taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi
    > promocje/"prezentacje" opony Multiseason.
    >
    > Hm ... co sie stalo ?
    > -producenci juz zarobili na zimowych i letnich, czas namowic klienta
    > na kolejne opony ?
    >
    > -haslo "opony zimowe" juz nie przyciaga klienta, trzeba mu
    > "cos lepszego" podsunac ?
    >
    > -producenci czuja parcie klientow przeciw tym zmianom opon ?

    Inny powód: duże kolejki do wymiany i spora upierdliwość tego procesu. O
    rosnących cenach nie wspominając.

    --
    MN

  • 14. Data: 2019-11-05 22:15:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 17:46, Shrek pisze:

    > To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej
    > boli piszczenie w lato.

    Mi tam nic nie piszczy :) a też zmieniłem na całoroczne i w zimie dały
    radę a łatwo nie mam bo mam dość stromy podjazd koło kościoła i jak nie
    sypią (jak pada) to robi się tam cyrk, w lecie też całkiem dobrze się
    spisały, więc jestem zadowolony. Poprzednio
    zmieniałem opony i zimówki zawsze zdążyły się zestarzeć zanim się zużyły
    z kolei letnie
    szybko się zużywały.

    ---
    Janusz

  • 15. Data: 2019-11-05 22:17:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 13:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Tak calkiem na jedno nie - caloroczne bedziesz jezdzil do konca,
    > sezonowe ... uslyszysz "panie, tego juz sie nie oplaca zakladac".

    > No wlasnie - moda czy zapotrzebowanie ?
    > Modę kreują producenci, zapotrzebowanie - klienci :-)
    Wg mnie zapotrzebowanie, koszty przekładek coraz wyższe a i kolejki
    zaczynają odstraszać kierowców.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2019-11-05 22:18:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    O to to, właśnie to samo napisałem :)

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2019-11-05 22:50:01
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej (np co 2-3 lata, a nie
    > 5-6 jak przy dwóch kompletach).

    I w trzecim roku masz nową zdrową gumę, zamiast w czwartym, piątym, szóstym
    a niekiedy i siódmym jeździć na coraz bardziej twardniejących
    letnich/zimowych, które już trzymają słabo, ale bieżnik jeszcze głęboki...

  • 18. Data: 2019-11-06 00:50:16
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Zenek Kapelinder, 05 lis 2019 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    >W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie
    > zabudowanym o 10.

    Ale kasy pójdzie na nowe znaki w takim przypadku...państwo będzie musiało
    odbić sobie w mandatach...

  • 19. Data: 2019-11-06 01:43:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja.

  • 20. Data: 2019-11-06 08:45:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    > To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej
    > boli piszczenie w lato.

    Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi
    się incydentalnie wyjazdy w góry i ze śniegiem.
    Ale o co chodzi z tym piszczeniem?
    Piszczą bo taką masz technikę jazdy :-) czy piszczą bo taka guma?