  • 21. Data: 2019-11-06 11:30:52
    Temat: Re: opony caloroczne
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-11-05 o 22:50, zhbick pisze:
    > Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > I w trzecim roku masz nową zdrową gumę, zamiast w czwartym, piątym,
    > szóstym a niekiedy i siódmym jeździć na coraz bardziej twardniejących
    > letnich/zimowych, które już trzymają słabo, ale bieżnik jeszcze głęboki...

    Z drugiej strony w takiej sytuacji producenci mogą obniżyć jakość i
    całoroczne po 2 latach będą zmieniać się w plastik lub przeciwnie, w
    miękką kluchę.
    Pamiętam jak przed laty moje letnie kumho zrobiły się plastikowe po
    około 3-4 latach :( Twarde i śliskie, a przejechane góra 20 tys. km.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2019-11-06 11:33:05
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-11-05 o 20:12, Marcin N pisze:
    > Inny powód: duże kolejki do wymiany i spora upierdliwość tego procesu. O
    > rosnących cenach nie wspominając.

    Problemem są też sezonowi gumiarze z łapanki, ludzie boją się o alufelgi
    i coraz częściej spotykane czujniki ciśnienia.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2019-11-06 11:36:04
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-11-05 o 17:42, Maciek pisze:
    > Dlatego ja całe lato przejechałem na zimowych z przodu, całorocznych z
    > tyłu. Nigdy nie wiadomo kiedy śnieg człowieka zaskoczy :-> Teraz już
    > czas zimówki założyć, bo poprzednie się kończą.

    "Miększe" opony z przodu? Nie wiem czy to dobry pomysł.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2019-11-06 11:51:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-11-05 01:11, J.F. wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=VPZN4irK0y4
    >
    > taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi
    > promocje/"prezentacje" opony Multiseason.
    >
    > Hm ... co sie stalo ?
    > -producenci juz zarobili na zimowych i letnich, czas namowic klienta
    > na kolejne opony ?
    >
    > -haslo "opony zimowe" juz nie przyciaga klienta, trzeba mu
    > "cos lepszego" podsunac ?

    Que? Skoro opony wielosezonowe znane sa od wielu lat a od dobrych paru
    dostepne sa calkiem udane produkty tego typu, to co w tym dziwnego ze
    producent promuje swoj produkt?

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2019-11-06 12:51:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W całosezonowych (jakieś Dębice) to najgorzej jeździ mi się na mokrym, gdy ciut
    popada.
    Ale i tak lepiej, niż na Frigo w lecie.

  • 26. Data: 2019-11-06 19:02:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 08:45, cef pisze:

    > Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi
    > się incydentalnie wyjazdy w góry i ze śniegiem.
    > Ale o co chodzi z tym piszczeniem?
    > Piszczą bo taką masz technikę jazdy :-) czy piszczą bo taka guma?

    I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak
    wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym
    idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją
    wykorzystuje (przynajmniej świadomie;)

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2019-11-06 21:48:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 11:30, Miroo pisze:
    pl...

    > Z drugiej strony w takiej sytuacji producenci mogą obniżyć jakość i
    > całoroczne po 2 latach będą zmieniać się w plastik lub przeciwnie, w
    > miękką kluchę.
    Całe szczęście mamy konkurencję i ludzie głosują portfelami,
    ile razy się dasz sparzyć? raz, góra dwa potem będziesz szerokim łukiem
    omijał jak te słynne frigo :)

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2019-11-07 00:14:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Nov 2019 11:51:37 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Que? Skoro opony wielosezonowe znane sa od wielu lat a od dobrych paru
    > dostepne sa calkiem udane produkty tego typu, to co w tym dziwnego ze
    > producent promuje swoj produkt?

    A nie lepiej promowac zimowki i letnie ?
    Zawsze to dwa razy wiekszy zysk :-)

    J.

  • 29. Data: 2019-11-07 06:00:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 00:14, J.F. pisze:

    > A nie lepiej promowac zimowki i letnie ?
    > Zawsze to dwa razy wiekszy zysk :-)

    Bo ja wiem. Wielosezonówki szybciej się zjedzą.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2019-11-07 11:04:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-11-07 00:14, J.F. wrote:

    > A nie lepiej promowac zimowki i letnie ?
    > Zawsze to dwa razy wiekszy zysk :-)

    Jak produkujesz cos, chcesz to sprzedac i do tego jeszcze masz
    konkurencje do swojego produktu, to sie promujesz. Proste.

    Zimowki i letnie pewnie rownolegle wciaz opychaja ubrane w inny
    marketingowy przekaz, rownie okragly co sam sprzedawany produkt ;)

    Inna sprawa ze to chyba dazy do tego ze dla wiekszosci obszaru panstwa
    jak nasze, i przy takich zimach jak ostatnie to wielosezonowki zapewne
    stana sie niebawem domyslnym rodzajem opony a zimowki beda "specjalnym"
    rodzajem opony uzytkowanym glownie przez mieszkajacych w rejonach
    okologorskich.

    --

    memento lorem ipsum