  • 41. Data: 2019-11-09 10:58:48
    Temat: Re: opony caloroczne
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 42. Data: 2019-11-09 11:01:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w
    kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy
    pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku
    prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu
    mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych
    udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była
    dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z
    konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było.

  • 43. Data: 2019-11-16 17:21:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-08 o 20:04, J.F. pisze:

    > Sprzedac ... no, gdyby sie udalo z niewielka strata ...

    Właśnie sprzedałem komplet letnich opon używanych.
    Zawołałem 100 zł za komplet. Przyjechał gość prawie nowym Aurisem
    (liczyłem, że kupi ktoś, kogo nie stać na nowe, ale się pomyliłem).

    Sam kupiłem wielosezonowe za 1200.

    --
    MN