  • 21. Data: 2014-11-24 22:56:02
    Temat: Re: oscyloskop z rejestracją przebiegu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Hmm, skoro sygnał w paśmie audio to może zamiast oscyloskopu będzie
    > lepiej kupić przyzwoity rejestrator dźwięku posiadający wejście liniowe
    > i zapisujący np. w formacie WAV 96kHz/24 bit? Koszt od kilkuset zł w
    > górę, zasilanie z paluszków.

    To nie jest LEPIEJ, ale chyba tak właśnie zrobię obecnie...
    Np. Steinberg UR22.

    Pisałem to już. Koledzy, proszę - czytajcie, bo wszystko pisać trzeba
    po 3 razy...

  • 22. Data: 2014-11-26 22:12:22
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2014 22:56:02 +0100, sundayman napisał(a):

    > To nie jest LEPIEJ, ale chyba tak właśnie zrobię obecnie...
    > Np. Steinberg UR22.
    > Pisałem to już. Koledzy, proszę - czytajcie, bo wszystko pisać trzeba
    > po 3 razy...

    Przeczytałem pierwszego posta jeszcze raz i nie widzę jakiego warunku
    tam postawionego nie spełnia rejestrator dźwięku. Zapis ciągły bez
    ograniczenia długości?
    GG#2400455 ICQ#320399066