  • 11. Data: 2020-03-29 18:43:00
    Temat: Re: pacjent s max benzyna kreci ale nie odpala
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > Dlacego?

    Nie wiem. Pewnie za bogato.

    > Czyli nie było paliwa?

    Podejrzewam, że wręcz przeciwnie - na zimnym zwykle leją.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-03-29 18:48:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-29 o 11:14, glumek pisze:
    > kreci ale nie odpala
    > paliwo jest
    > aku naładowany
    >
    > co to moze byc ?

    A jak kręci?
    Z trudem, normalnie czy jakoś tak szybko?
    W pierwszym przypadku akumulator lub rozrusznik.
    W drugim wszyscy o tym piszą.
    W trzecim tragedia, zerwany pasek rozrządu i pogięte zawory.

  • 13. Data: 2020-03-29 18:49:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 11:14:44 +0200, glumek napisał(a):
    > kreci ale nie odpala
    > paliwo jest
    > aku naładowany
    >
    > co to moze byc ?

    Immobilizer ?

    Awaria pompy paliwa ...

    J.

  • 14. Data: 2020-03-29 20:28:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie wiem. Pewnie za bogato.

    > Podejrzewam, że wręcz przeciwnie - na zimnym zwykle leją.

    No ale przeciez LPG odpala na benie a nie na gazie...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 15. Data: 2020-03-30 05:56:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 20:28, Budzik pisze:

    > No ale przeciez LPG odpala na benie a nie na gazie...?

    Gasł jak przełączał.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-03-30 09:45:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/03/2020 10:14, glumek wrote:
    > kreci ale nie odpala
    > paliwo jest
    > aku naładowany
    >
    > co to moze byc ?

    Pompa paliwa (ew przekaznik),
    Cewka zaplonowa.
    W tej kolejnosci bym sprawdzal.

  • 17. Data: 2020-03-30 14:46:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-29 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Dlacego?

    Po krótkim postoju młotor z gaźnikiem potrafi nie zapalić, gdyż paliwo
    odparowało z gaźnika. Trzeba dać ssanie, jak gdyby był zimny, albo
    poczekać, aż ostygnie.

  • 18. Data: 2020-03-30 16:37:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Po krótkim postoju młotor z gaźnikiem potrafi nie zapalić, gdyż
    > paliwo odparowało z gaźnika. Trzeba dać ssanie, jak gdyby był zimny,
    > albo poczekać, aż ostygnie.

    Rozumiem. Dlatego pisałem ze jest potrzebne paliwo. Skoro go nie ma to
    trudno zeby odpalał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 19. Data: 2020-03-30 16:37:53
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 29 marca 2020 04:14:46 UTC-5 użytkownik glumek napisał:
    > kreci ale nie odpala
    > paliwo jest
    > aku naładowany
    >
    > co to moze byc ?

    Aku sprawdzic czy napiecie ma dobre w czasie krecenia.
    Kody w ecu sprawdzic elm-em.

    Co moze byc?
    Pompa paliwa, czujniki na wale.
    Zaczynac od czujnikow. Wiele epopei sie konczylo na czujniku, tylko tym drugim, mniej
    dostepnym.

    Skonsultuj sie na forum forda, tam sporo kumatych ludzi siedzi.

    Powodzenia!

  • 20. Data: 2020-03-30 17:04:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-29 o 11:14, glumek pisze:
    > kreci ale nie odpala
    > paliwo jest
    > aku naładowany
    >
    > co to moze byc ?

    Miałem kiedyś coś takiego w Golfie 2. Nigdy nie dowiedziałem się co było
    przyczyną. Pomogło wzięcie Golfa na hol i pociągnięcie na holu ulicą z
    lekkim spadkiem. Drugi bieg, łagodnie puszczamy sprzęgło i gdy silnik
    zacznie się obracać to jedziemy dalej, jedziemy cały czas. Po
    przeciągnięciu tak na cały czas kręcącym się silniku ok. 200-300 metrów
    zapalił i dalej jeździł jeszcze kilka lat, aż został rozbity.