  • 21. Data: 2020-03-30 17:13:04
    Temat: Re: pacjent s max benzyna kreci ale nie odpala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-29 o 11:14, glumek pisze:

    >Miałem kiedyś coś takiego w Golfie 2. Nigdy nie dowiedziałem się co
    >było przyczyną. Pomogło wzięcie Golfa na hol i pociągnięcie na holu
    >ulicą z lekkim spadkiem. Drugi bieg, łagodnie puszczamy sprzęgło i
    >gdy silnik zacznie się obracać to jedziemy dalej, jedziemy cały czas.
    >Po przeciągnięciu tak na cały czas kręcącym się silniku ok. 200-300
    >metrów zapalił i dalej jeździł jeszcze kilka lat, aż został rozbity.

    Diesel, benzyna ?

    Pasuje do zapowietrzonego ukladu paliwowego, ale w benzynkach to
    raczej rzadkosc.
    Jeszcze ewentualnie "zalane swiece".
    A moze jakis problem z wysokim napieciem - wypalilo co tam mialo
    wypalic i zaczelo iskrzyc.

    Znajomy kiedys tak mial ... citroen to byl, albo renault.
    Benzyna do cylindrow dochodzi. Iskra na swiecach jest.
    A zapalic nie chce.
    Pomogla wymiana kopułki rozdzielacza.

    A jak tam s-max - zapalil w koncu czy nadal nie ?

    wlac w kolektor dolotowy lyzke benzyny.
    Jak nadal nie odpali, chocby na chwile - problem z iskrą.

    J.

  • 22. Data: 2020-03-30 17:21:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2020 o 16:37, Budzik pisze:

    > Rozumiem. Dlatego pisałem ze jest potrzebne paliwo. Skoro go nie ma to
    > trudno zeby odpalał...

    Chyba jest, bo kręci do strzała z rury i potem normalnie odpala. Jakby
    nie było paliwa to skąd strzał?

    --
    Shrek