  • 11. Data: 2010-07-15 10:44:23
    Temat: Re: panie wladzo most na mnie wpadl
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Kubiak" <d...@i...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i1mhe1$hpk$1@news.onet.pl...
    > Z mostku kapitańskiego nic nie zostało, ciekawe czy zdążyli się
    > ewakuować :/ Dziwne tylko, że statek nie dawał sygnałów dźwiękowych że
    > jest na kolizyjnym.

    Nie dawał sygnałów, bo może właśnie na mostku już nikogo nie było ;]

  • 12. Data: 2010-07-15 10:50:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > i nie mowcie ze nie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=hwqqOxKN9MQ
    Eee tam, Ci to dopiero most wiezli :-)
    http://www.smog.pl/wideo/24648/ciezarowka_kontra_mos
    t/
    http://videos.wittysparks.com/id/2733471550 - tu juz skutki :-)
    i na koniec dzwon ku przestrodze :-(
    http://www.smog.pl/wideo/37008/jak_zamienic_auto_w_k
    upe_zlomu/
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-07-15 11:12:57
    Od: Greg <g...@p...onet.pl>

    On 15 Lip, 10:50, Gabriel 'wilk' wrote:
    > i na koniec dzwon ku przestrodze :-(
    > http://www.smog.pl/wideo/37008/jak_zamienic_auto_w_k
    upe_zlomu/

    Tylko przestrodze kogo. Facet najeżdża na coś na autostradzie i
    pęka mu opona.

    Wideo jest, sądząc po wysoko umieszczonym punkcie widzenia,
    z ciężarówki, więc cięła maksymalnie ok. 100 km/h. Facet jechał
    więc pewnie 130-140, co na autostradzie nie jest jakoś dziwne.

    Miał pecha, ale ten kto to zamieścił w sieci nie mógł się
    powstrzymać od światłego komentarza. Jeżeli czyjać
    głupota stała za tym wypadkiem, to służb porządkowych.

    Pozdrawiam
    Greg
    --
    843rd Bomb Wing Strategic Air Command
    PEACE IS OUR PROFESSION

  • 14. Data: 2010-07-15 11:20:25
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Greg napisał:

    _kupe_zlomu/

    > Tylko przestrodze kogo. Facet najeżdża na coś na autostradzie i
    > pęka mu opona.
    Wlasnie o to chodzi, nikt z nas nie zna dnia ani godziny i nawet na prostej
    autostradzie mozna
    zakonczyc zywot najezdzajac na jakis "smiec" :-(
    > Wideo jest, sądząc po wysoko umieszczonym punkcie widzenia,
    > z ciężarówki, więc cięła maksymalnie ok. 100 km/h. Facet jechał
    > więc pewnie 130-140, co na autostradzie nie jest jakoś dziwne.
    Tez mi sie tak wydaje tym bardziej, ze przed nim jedzie autokar i gosc sie nie zbliza
    i nie oddala
    od niego wiec predkosc raczej przepisowa.
    > Miał pecha, ale ten kto to zamieścił w sieci nie mógł się
    > powstrzymać od światłego komentarza. Jeżeli czyjać
    > głupota stała za tym wypadkiem, to służb porządkowych.
    Tez mi sie nie podoba tytul tego nagrania
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2010-07-15 13:25:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:i1mhfr$roa$1@node1.news.atman.pl...

    > Nooo, rzeczywiście _chyba_ to samo...

    Nawet nie spojrzalem na ten prierwszy, bo sobie pomyslalem "ilez
    moze byc takich przypadkow".

    Jak widac moze byc duzo :-)

    Najwyrazniej trzeba w budce obslugi zainstalowac alkomat i trawomat
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-07-15 13:27:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 10:50:58 +0200, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > http://www.smog.pl/wideo/37008/jak_zamienic_auto_w_k
    upe_zlomu/
    Gosc w tirze zrobic blad. Ludzie od szkolen mwia, zeby sie kierowac w
    strone takiego uderzenia w bariere, bo samochodu zaraz juz tam nie
    bedzie. Tak by minal.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 17. Data: 2010-07-15 15:27:50
    Od: DeDe <p...@p...fm>

    > Miał pecha, ale ten kto to zamieścił w sieci nie mógł się
    > powstrzymać od światłego komentarza.

    Pecha miał, ale za to ten, co się prześlizgnął między tym wszystkim i
    środkową barierką w ostatnim momencie miał prawdziwe szczęście - i
    cokolwiek przytomności...

    D.

  • 18. Data: 2010-07-15 18:21:28

    Thu, 15 Jul 2010 10:44:23 +0200, w <i1mhmv$iq8$1@news.onet.pl>, "Robert Wicik"
    <r...@N...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Daniel Kubiak" <d...@i...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dawał sygnałów, bo może właśnie na mostku już nikogo nie było ;]

    Macie w komentarzach, obsługujący most zgodził się na extra zmianę, problem że
    wcześniej trochę wziął tabletek i popił sobie.
    Na mostku było dwóch ludzi, jeden uciekł a drugi schował się.