  • 11. Data: 2016-11-27 18:14:10
    Temat: Re: pendrive
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:o1efe6$5se$...@n...news.atman.pl...
    > Bo cena jaką kosztował umożliwiała uzyskanie takiej prędkości.
    > Cena jaką jesteś skłonny zapłacić teraz dla producenta sprzętu
    > jest jak widać nieopłacalna.

    Tylko odczyt takiego pendrive jest ok 80MiB/s

  • 12. Data: 2016-11-27 22:13:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-25 o 22:36, qwerty pisze:
    > Znacie jakiś pendrive z szybkim zapisem na USB 3? Poszukuję 16-32GiB (za
    > 16GiB szukam w cenie 40 zł = 32GiB - 64zł).

    https://www.purepc.pl/pamieci_masowe/test_pendrive_3
    2_gb_usb_30_jaki_nosnik_polecamy?page=0,22

  • 13. Data: 2016-11-28 10:46:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mam dobre i niedrogie PNY i nie narzekam.
    Nie zauważyłem, żeby to pendrive był ograniczeniem, gdyż zwykle jest nim złącze (ale
    nie mam hiperszybkich złącz, tylko "normalne" 3.0 w kilku sprzętach).

    -----

  • 14. Data: 2016-11-28 20:00:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-28 o 10:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mam dobre i niedrogie PNY i nie narzekam.
    > Nie zauważyłem, żeby to pendrive był ograniczeniem, gdyż zwykle jest nim złącze
    (ale nie mam hiperszybkich złącz, tylko "normalne" 3.0 w kilku sprzętach).

    Co to masz za "niedrogie PNY" gdzie ograniczeniem jest złącze USB3.0?
    Może też bym kupił, bo A-Data UE700 droga a zapis 140MiB/s jest trochę
    za mały czasami. Odczyt na poziomie 220MiB/s akurat mi wystarcza.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2016-11-29 10:54:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.amazon.com/gp/product/B00FE2N1WS
    Tanie jak barszcz (128GB).
    A dwa i pół roku temu (działa bez zastrzeżeń) zapłaciłem dwukrotnie drożej niż
    dzisiejsza cena (w $, bo kurs PLN/USD się w tym czasie sporo zmienił na niekorzyść
    złotówki) .

    -----

  • 16. Data: 2016-11-29 18:03:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-29 o 10:54, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    dzisiejsza cena (w $, bo kurs PLN/USD się w tym czasie sporo zmienił na niekorzyść

    Fajnie, tylko 60% negatywnych opinii i jak wyczytałem 3 na 4 uszkadzają
    się w rok, przy moim szczęściu do tanich zakupów... ;) odpuszczę.

    A-Data UE700 niestety 2x droższa (i 2x szybsza).

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2016-11-29 19:19:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Co ty pleciesz???
    Poza tym pomyśl o przeciętnym Amerykaninie suszącym kota w mikrofali (bez zakazu w
    stosownej instrukcji) - pendrive'a trzeba dobrze, a nie byle jak sformatować.
    Inna sprawa do czego Ci pendrive (mój wetknięty w TV/tuner, więc ma mam +/- w nosie,
    czy ostatni tydzień nagranych bajek pójdzie się kochać).

    Dobre i tanie są również Kingston DataTraveler.

    -----

  • 18. Data: 2016-11-29 19:56:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    > Dobre i tanie są również Kingston DataTraveler.

    Tanie i gówniane są firmy Kingston.

  • 19. Data: 2016-11-29 20:01:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-29 o 19:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Inna sprawa do czego Ci pendrive (mój wetknięty w TV/tuner, więc ma mam +/- w
    nosie, czy ostatni tydzień nagranych bajek pójdzie się kochać).

    Do przenoszenia danych (różnie, raz film innym razem setki/tysiące
    małych pliczków). Do jakichś leżakujących danych mam tanie "marketowe".
    Ale jak mam siedzieć przed maszyną i zrzucać dane 2 minuty a 30 minut to
    robi mi już różnicę.
    Dlatego używam ostro przy małej objętości danych starusienkiego Goodram
    1GB (nie pomyłka, inaczej 1024MiB) na kościach Samsunga, który bije
    nadal na głowę bardzo dużo nawet tych szybkich pamięci (pod USB 2.0)
    zwłaszcza jeśli chodzi o zapis małych plików.
    o takie coś:
    http://static.migom.by/img/large/116/63801/goodram-s
    tandard-1gb$1.jpg

    I też nie był wtedy tani (jak chce kupić wątkotwórca).

    Potem Goodram zepsuł i transfery spadły mocno (te szybkie wersje migały
    wolno diodą zieloną jak nie odbywał się zapis, w tych "popsutych" chyba
    świeci na stałe. Pewnie oszczędzili na kontrolerze/pamięci).

    zdrówko.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2016-11-29 20:08:03
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 29 Nov 2016 19:19:40 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > pendrive'a trzeba dobrze, a nie byle jak sformatować.

    Otwieram popcorn i proszę o wyjaśnienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin