  • 11. Data: 2010-07-16 18:40:57
    Temat: Re: piątkowo - Warszawa
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <

    > A skąd jesteś? We Wrocku jest gorzej, choć to dużo mniejsze miasto ;)

    nie no, Wy też swoje przeszliście ;-)

    zupełnie poważnie, to po zakonczeniu remontów na Grunwaldzkiej wielkich
    korków już nie zauważam

  • 12. Data: 2010-07-16 19:07:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > 2.Współczuję wszystkim, którzy muszą się poruszać samochodem po tym
    > mieście - takich korków jeszcze nie widziałem - respekt za samozaparcie.
    >
    > 3.Fajnie rozwiązana komunikacja miejska - sieciówki, które mi poleciliście
    > sprawdziły się znakomicie, choć w tramwajach upał niesamowity, merto
    > fajne, ale przydały by się dodatkowe nitki.
    >
    > 4. W centrum w godzinach szczytu wszędzie tłok i wszyscy nie idą a
    > biegną - gdzie Wy się tak śpieszycie? ;-)
    >
    > 5. Spotkałem samych sympatycznych Warszawiaków, a jedna starsza Pani
    > zaprowadziła mnie prawie za rekę do Biedronki gdy spytałem o drogę -

    No ja akurat mieszkam na imielinie i tez jezdze sam do roboty. Jak
    mieszkalem poza Wawka to jezdzilem z kolega.
    Ja bym obstawil ze 80% przekracza dopuszczalna predkosc. Przejezdzanie na
    czerwonym to norma w calej Wawie.

    Ad 2. W tej chwili to w zasadzie mocnych korkow niema, a jak nie widziales
    to pojedz np do Krakowa. Moje subiektywne odczucie ze tam jest jeszcze
    gorzej niz w Wawie.

    Ad 3. Sieciowka fajna sprawa, a jeszcze lepsza jest np karta miejsca bo ...
    mozna np zaplacic za parkomat

    Ad 4. Hmm a w innych miastach jest inaczej (nie mam tu na mysli powiatow)

    Ad 5 a to bardzo sie ceni.

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2010-07-16 23:23:19
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On Jul 16, 3:40 pm, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:

    > 2.Współczuję wszystkim, którzy muszą się poruszać samochodem po tym
    > mieście - takich korków jeszcze nie widziałem - respekt za samozaparcie.

    Zapraszam do Wrocka. Zobaczysz, co to są prawdziwe korki.

    JK

  • 14. Data: 2010-07-16 23:46:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "JohnyK"

    > Zapraszam do Wrocka. Zobaczysz, co to są prawdziwe korki.

    Jestem we Wrocławiu co miesiąc a przebijam się od strony Oleśnicy prawie
    na Bielany. Fakt pamiętam korki od Psiego Pola az do mostu, ale teraz
    jest znacznie lepiej, no chyba, że w innych miejscach się teraz "zatyka"

    Pozdrówki oczywiście

  • 15. Data: 2010-07-17 00:33:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > 2.Współczuję wszystkim, którzy muszą się poruszać samochodem po
    > tym mieście - takich korków jeszcze nie widziałem - respekt za
    > samozaparcie.

    Wpadnij do nas do wrocka. Ja jako regularny bywalec wawy z
    uporem maniaka będę powtarzał - znaczną część korków w wawie da
    się ominąć ... We wrocławiu zazwyczaj nie masz żadnej
    alternatywy dla konkretnej trasy/dwóch tras

    > 5. Spotkałem samych sympatycznych Warszawiaków, a jedna starsza
    > Pani zaprowadziła mnie prawie za rekę do Biedronki gdy spytałem
    > o drogę - pewnie nie czyta PMS ale dziękuję.

    Nie byli z wawy ;P

    6008

  • 16. Data: 2010-07-17 00:36:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > zupełnie poważnie, to po zakonczeniu remontów na Grunwaldzkiej
    > wielkich korków już nie zauważam

    A że tak spytam, co do korków we Wro ma remont Grunwaldzkiej,
    którego nie było ?

    6008

  • 17. Data: 2010-07-17 00:50:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jul 2010 23:46:52 +0200, Przemysław Czaja wrote:
> [...]
    >na Bielany. Fakt pamiętam korki od Psiego Pola az do mostu, ale teraz
    >jest znacznie lepiej, no chyba, że w innych miejscach się teraz "zatyka"

    Naviekspert twierdzi ze we wrocku srednia predkosc najnizsza :-(

    J.

  • 18. Data: 2010-07-17 01:19:03
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > A że tak spytam, co do korków we Wro ma remont Grunwaldzkiej, którego
    > nie było ?

    Nie było? no to nie wiem co tam robili - most?

  • 19. Data: 2010-07-17 01:20:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nie było? no to nie wiem co tam robili - most?

    Gdzie ?

    6008

  • 20. Data: 2010-07-17 01:25:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Gdzie ?

    Most na końcu Grunwaldzkiej. Trochę racji chłop ma. Ino nieprecyzyjnie
    się uzewnętrznia.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl