  • 31. Data: 2010-07-17 13:38:17
    Temat: Re: piątkowo - Warszawa
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    > nie no, Wy też swoje przeszliście ;-)
    Nie Ty mi wrogiem tylko Twój koń przyjacielem ;-)

    --
    Janusz

  • 32. Data: 2010-07-17 20:38:36
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 33. Data: 2010-07-18 23:27:52
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > 1.Mieszkałem na Natolinie przy ul. Rosoła - kilkudniowa obserwacja ulicy z
    > balkonu pozwoliła mi stwierdzić, że w 99,98% aut poruszających się tą
    > ulicą jedzie TYLKO kierowca,

    Ja też jeżdżę sam ale najpierw zostawiam jedno dziecko w szkole a drugie w
    przedszkolu. Komunikacją byłoby z 5 przesiadek bo przedszkole w innej
    dzielnicy.

    > 50 % przekracza dopuszczalną prędkość (tak na oko, bo przecież nie
    > mierzyłem)

    Gdybym miał z pracy do domu 20-30 minut pośpiech byłby zbędny. Pewnie spora
    ilość jeździ szybko dla sportu ale większość raczej w wyniku presji czasu.
    Zresztą wystarczy popatrzeć o ile wolniej jeździ się w weekendy.

    > a 3 idiotów w tym 2 na motocyklach nie zważa na sygnalizację świetlną.

    To akurat specyficzny stan umysłu raczej niezależny od miejsca zamieszkania
    (nie dotyczy Legionowa, Wołomina i Otwocka)

  • 34. Data: 2010-07-22 19:45:03
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 00:36:19 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A że tak spytam, co do korków we Wro ma remont Grunwaldzkiej,
    > którego nie było ?

    SP - czepiasz się, a poziom tego czepialstwa prawie dosięga poziomu
    Artura, który w swoim znanym stylu stwierdza, że w WRC są większe korki
    niż w DC.
    Pytanie brzmi - po jaki grzyb obniżać poziom?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 35. Data: 2010-07-22 23:14:12
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2010-07-17 02:21, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Szkoda, mialy normalne okna, w nowych jest laznia.

    Ale w tych starych zdarza się, że kierowca, żeby odprowadzić gorące
    powietrze z silnika... włącza ogrzewanie w nieklimatyzowanym autobusie,
    wypchanym po same brzegi w godzinach szczytu - przeżyłem to kilkukrotnie
    na własnej skórze i nie polecam! :)

    Kilka Solarisów z klimą jeździ :>

    Pozdr.,
    --