  • 21. Data: 2010-07-17 02:21:57
    Temat: Re: piątkowo - Warszawa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > dobrze ze te stare ikarusy juz powymieniali w wiekszosci (

    Szkoda, mialy normalne okna, w nowych jest laznia.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2010-07-17 02:23:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Most na końcu Grunwaldzkiej. Trochę racji chłop ma. Ino
    > nieprecyzyjnie się uzewnętrznia.

    Od kiedy to Grunwaldzka ulica ma wpływ na sajgon jaki odstawia
    się we Wro aktualnie (sprawdzić, czy nie wakacje).

    6008

  • 23. Data: 2010-07-17 09:32:52
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-16 19:07, Adam Szewczak pisze:

    > Ja bym obstawil ze 80% przekracza dopuszczalna predkosc.

    Bo czasami wymusza to ustawienie zielonej fali.

    > Przejezdzanie na czerwonym to norma w calej Wawie.

    Norma to może nie, ale coraz częściej się takich kierowców spotyka :(

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 24. Data: 2010-07-17 09:59:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Szewczak wrote:

    > No ja akurat mieszkam na imielinie i tez jezdze sam do roboty. Jak
    > mieszkalem poza Wawka to jezdzilem z kolega. Ja bym obstawil ze 80%
    > przekracza dopuszczalna predkosc. Przejezdzanie na czerwonym to norma w
    > calej Wawie.

    Ta... 80%. Przejechałem kiedyś z nudów kilka km Puławską z licznikowymi
    55 km/h (dozwolone 50 km/h) nagrywając filmik... wyprzedzili mnie
    wszyscy, nikogo nie dogoniłem. Na innych dwu- trzypasmówkach jest
    podobnie.

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-07-17 10:19:59
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia 17 Jul 2010 07:59:35 GMT, to napisał(a):

> [...]
    > 55 km/h (dozwolone 50 km/h) nagrywając filmik... wyprzedzili mnie
    > wszyscy, nikogo nie dogoniłem. Na innych dwu- trzypasmówkach jest

    Na Puławskiem przypadkiem nie ma 70?

    Pozdro

    --
    Meehoo

  • 26. Data: 2010-07-17 10:54:39
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 17 lip 2010 o 09:32 GMT, Grejon napisał(a):

    > Bo czasami wymusza to ustawienie zielonej fali.

    Dokladnie, na Rosoła zielona fala jest w okolicach 70-80kmh, albo i troche
    ponad

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 27. Data: 2010-07-17 10:57:41
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > Od kiedy to Grunwaldzka ulica ma wpływ na sajgon jaki odstawia się we
    > Wro aktualnie (sprawdzić, czy nie wakacje).

    Rafałku, nie denerwuj się - ja znam tylko tę trasę, po której co miesiąc
    muszę przejechać, a jedzie się coraz płynniej - teraz się cieszę, że
    mogę skręcić w lewo ze Ślężnej w Wyścigową bo oszczędzam kolejne 10-15
    minut, ale jak chcesz to mogę napisać, że we Wrocławiu są większe korki
    niż w Warszawie i znacznie gorsze drogi - tylko czy to jest powód do
    dumy?

  • 28. Data: 2010-07-17 11:00:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    Meehoo wrote:

    > Na Puławskiem przypadkiem nie ma 70?

    Na tym odcinku jest 50.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-07-17 12:02:01
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Meehoo wrote:

    > Na Puławskiem przypadkiem nie ma 70?

    W którym mieście albo w którym miejscu?
    Bo to dość długa ulica...

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2010-07-17 13:25:29
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Michał Gut wrote:

    > komunikacja miejska bylaby fajna jakby faktycznie bylo duzo linii a
    > tak jedna....owszem...duzo daje ale potrzeby sa duzo duzo wieksze.
    > dobrze ze te stare ikarusy juz powymieniali w wiekszosci (albo juz
    > wszystkie). klima by sie przydala;P

    W ikarusach przynajmniej sa okna... najgorsze sa neoplany, many i
    starsze solarisy bez klimy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl