  • 11. Data: 2017-03-17 14:58:37
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 12:11, J.F. pisze:

    > Choc akurat po takiej podwyzce ... zwolni sie troche miejsc w miescie,
    > to jakas szybka sprawe da sie zalatwic samochodem :-)

    Nic się nie zmieni. Pamiętacie jak stawiano parkometry? Może przez
    tydzień było trochę luźniej na miejscach do parkowania. Potem wszystko
    wróciło do starego. Ta podwyżka może też na tydzień zadziała i dalej
    będzie tak samo. Z dokładnością do 3x większej kasy dla miasta - i o to
    zapewne chodzi. Za tą kasę postawi się następny milion słupków
    ograniczających parkowanie, pozwęża się ulice wydzielając pasy dla
    rowerzystów i postawi żółte skrzynki.

    pzdr
    JS

  • 12. Data: 2017-03-17 15:31:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-03-17 14:58, JS wrote:

> [...]
    > zapewne chodzi. Za tą kasę postawi się następny milion słupków
    > ograniczających parkowanie, pozwęża się ulice wydzielając pasy dla

    Miasta juz nie stawiaja zoltych skrzynek. Przynajmniej tych z lampa
    blyskowa ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2017-03-17 15:32:18
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 12:11, J.F. pisze:

    > Choc akurat po takiej podwyzce ... zwolni sie troche miejsc w miescie,
    > to jakas szybka sprawe da sie zalatwic samochodem :-)

    W Wawie nic to nie da, bo dużo miejsc parkingowych jest zastawionych
    przez samochody mieszkańców strefy, którzy płacą 30 zł rocznie :)

  • 14. Data: 2017-03-17 15:43:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Mar 2017 12:36:34 +0100, w <oagho2$k7$1@news.agh.edu.pl>, Michał
    Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Obecna cena w Warszawie kompletnie nie spełnia jednego z celów, którym
    > miało być wymuszenie rotacji, żeby było zawsze miejsce dla kogoś, kto
    > potrzebuje zaparkować na kwadrans.

    Wystarczy bojktować firmy, które mają swoje siedziby w centrum.

    Dialog kiedyś we Wrocławiu miał siedzibę w samiuśkim centrum. Zbojkowałem ich
    :)

  • 15. Data: 2017-03-17 16:22:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 15:43, r...@k...pl pisze:

    > Wystarczy bojktować firmy, które mają swoje siedziby w centrum.
    >
    > Dialog kiedyś we Wrocławiu miał siedzibę w samiuśkim centrum. Zbojkowałem ich
    > :)

    Daj znać jak zbojkotujesz urząd skarbowy.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-03-17 16:23:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Wystarczy bojktować firmy, które mają swoje siedziby w centrum.
    >
    > Dialog kiedyś we Wrocławiu miał siedzibę w samiuśkim centrum. Zbojkowałem ich

    Akurat Wrocław jest wdzięcznym miastem pod tym względem. Załatwiasz coś
    na Nowym Targu - masz duży parking. Coś w okolicach pl.Dominikańskiego
    czy Urzędu Wojewódzkiego - masz parking w GD. Potrzebujesz przejść się
    na Zapolskiej - parkujesz na wiecznie pustym parkingu w Arkadach
    Wrocławskich. Tylko to wymaga pokonania paruset metrów pieszo. Więc nie
    jest to opcja dla tych, którzy jakby im pozwolić, to by autem pod
    okienko w urzędzie podjechali jak do McDrive'a. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2017-03-17 16:35:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 13:30, miumiu pisze:
    > Jakie zasady rynkowe? To nie jest wolny rynek.

    Nie mówię o wolnym rynku, tylko o zasadzie rynkowej - że jak miejsc jest
    mało, to się cenę podwyższa (a nie daje uprzywilejowania jednym grupom,
    a ograniczenia innym).

    --
    LIwiusz

  • 18. Data: 2017-03-17 16:37:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jesli juz sztucznie regulowac to uzaleznic wysokosc oplaty od dochodu. Zeby zawsze
    byl ten sam procent od zarobku. Za oszukiwanie kara 10 tysiecy.

    Głupota. Po to się więcej zarabia, aby na więcej kogoś było stać.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-03-17 16:38:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 14:58, JS pisze:

> [...]
    > zapewne chodzi. Za tą kasę postawi się następny milion słupków
    > ograniczających parkowanie, pozwęża się ulice wydzielając pasy dla

    Wzrost ceny nie powoduje zmniejszenia popytu - idź po nobla z ekonomii.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-03-17 16:44:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Głupota. Po to się więcej zarabia, aby na więcej kogoś było stać.

    Ale kto powiedzial, ze to ma byc dla tych, kogo stac ?
    Ma byc dla potrzebujacych, a reszta tramwajem :-)

    J.