  • 11. Data: 2002-05-30 20:21:21
    Temat: Re: polbox dziala :(
    Od: rafal wiosna <r...@m...polbox.pl>

    Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com> wrote:
    > Poza tym na stronie free.polbox.pl zero informacji (nie interesuje mnie
    > strona www.polbox.pl)...Mozna to przeciez inaczej zalatwic...

    Marnie szukasz, umieszczono tam informację co i jak.

    ______________________
    rafal wiosna * TDC Internet Polska S.A. * Polbox * In ARP we trust * AR155
    RAFD-RIPE * PGP nyckeln finns tillgänglig pĺ www.se.pgp.net (ID: 3CDCB7A9)

  • 12. Data: 2002-05-31 09:58:31
    Od: Sako <n...@i...waw.pl>

    Bartosz Kaczynski wrote:

    > Poza tym na stronie free.polbox.pl zero informacji (nie interesuje mnie
    > strona www.polbox.pl)...Mozna to przeciez inaczej zalatwic...

    http://free.polbox.pl/conowego.html

    ehh...

    Sako

  • 13. Data: 2002-05-31 17:16:17
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 30.05.2002 22:21, Użytkownik rafal wiosna napisał:

    > Marnie szukasz, umieszczono tam informację co i jak.

    Moze sie czepiam, ale jak wstal server to jeszcze tego nie bylo w "co
    nowego"
    A maila do uzytkownikow mozna napisac...
    _pozdrawiam
    __bartek
    ___poza tym wydaje mi sie ze serwis pocztowy nie dzialajacy przez
    tydzien w tych czasach to troche nieporozumienie - albo dzialacie i
    macie jakis sensowna wizje i sprzet w razie awarii, albo ludzie od was
    odejda...ale moze o to wam chodzi i polbox jest wam nie na reke...:))

  • 14. Data: 2002-06-01 07:03:52
    Od: rafal wiosna <r...@m...polbox.pl>

    Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com> wrote:
    > Moze sie czepiam, ale jak wstal server to jeszcze tego nie bylo w "co
    > nowego"

    Nie było bo nie wyobrażasz chyba sobie, że chłopaki odpalają serwer
    na raz, ze wszystkim? Gdy wstał na 95% informacja się pojawiła, sam to
    nadzorowałem.

    ______________________

  • 15. Data: 2002-06-02 17:34:32
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Wed, 29 May 2002 07:11:40 +0000 (UTC), Bartosz Kaczynski
    <b...@n...polbox.com> wrote:

    >dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...

    wyobraz sobie, co sie dzieje, gdy po tygodniowym zastoju zaczyna
    splywac zalegla poczta, a niecierpliwi ludzie próbuja ja sciagnac -
    zazwyczaj po awarii tego typu, trzeba przyjac, ze w kolejnym okresie
    nastepujacym po niej, a trwajacym jakies 2x, gdzie x to czas awarii ;)
    moga sie dziac dziwne rzeczy

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 16. Data: 2002-06-02 17:34:54
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Fri, 31 May 2002 17:16:17 +0000 (UTC), Bartosz Kaczynski
    <b...@n...polbox.com> wrote:

    >___poza tym wydaje mi sie ze serwis pocztowy nie dzialajacy przez
    >tydzien w tych czasach to troche nieporozumienie - albo dzialacie i
    >macie jakis sensowna wizje i sprzet w razie awarii,

    ...zapewne na polbox.pl cos takiego jest :-)

    futszaK
    Zostan zawodowym kierowca swojego Interstradowego komputera i
    przestrzegaj przepisow Kodeksu Interstradowego.
    (C)Expierd

  • 17. Data: 2002-06-02 21:14:20
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com> wrote:

    [ o niedziałającym free.polbox ]

    > A maila do uzytkownikow mozna napisac...

    a przepraszam, na jaki adres?

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 18. Data: 2002-06-03 00:39:14
    Od: rafal wiosna <r...@m...polbox.pl>

    [cookie] <c...@m...pl> wrote:
    > zazwyczaj po awarii tego typu, trzeba przyjac, ze w kolejnym okresie
    > nastepujacym po niej, a trwajacym jakies 2x, gdzie x to czas awarii ;)
    > moga sie dziac dziwne rzeczy

    Wszystko rozładowało się po 3 dniach. Nawet MX ma wolne sloty.

    ______________________

  • 19. Data: 2002-06-03 07:59:41
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 02.06.2002 23:14, Użytkownik Asia Jedrychowska napisał:
    > Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com> wrote:
    >
    > [ o niedziałającym free.polbox ]

    > a przepraszam, na jaki adres?
    >
    > a.
    A od admina do wszystkich uzytkownikow free.polbox.pl?
    _bartek

  • 20. Data: 2002-06-03 07:59:45
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 03.06.2002 02:39, Użytkownik rafal wiosna napisał:

    > Wszystko rozładowało się po 3 dniach. Nawet MX ma wolne sloty.

    Moze na poniedzialek rano mx dziala (mx1 na pewno), ale polbox.com znowu
    ma problem...:))
    _pozdrawiam i zycze walki z awariami
    _bartek