  • 101. Data: 2018-09-10 11:42:33
    Temat: Re: [ot] polesingowiec do grania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-10, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem czy mówimy o tym samym czyli czujnikach w pilocie, ale mam
    > pilota do telewizora LG typu "magic". Uzyskuje w nim precyzje pixelowa,
    > choć przyznaje że z treningiem. Nie wyobrażam sobie uzywania go w grach

    Mam wyłącznie doświadczenie z gównianymi nonejmami typu
    https://des.gbtcdn.com/uploads/2014/201407/source-im
    g/1404698352130-P-1823565.jpg

    co pewnie może dokłądac się do problemu

    > Ja nie chcę myszy w padzie. Ja chce pad tylko na lewą rękę i mysz. To
    > rozwiązuje wszelakie problemy jakie mam ze sterowaniem. Oczywiście o ile
    > ktoś je zdefiniuje jako problemy bo ja bym ich tak nie nazwał.

    A w czym w sumie by przeszkadzała mysz w padzie? Trzyma sie go zwykle
    dwoma rękoma?

    --
    Marcin

  • 102. Data: 2018-09-10 20:47:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/10/2018 11:42 AM, Marcin Debowski wrote:
    > A w czym w sumie by przeszkadzała mysz w padzie? Trzyma sie go zwykle
    > dwoma rękoma?

    Stabilnośc pada i swoboa pracy kciuka zapewniana jest przez trzymanie
    pada w dwóch rekach jednoczesnie. Jak jedna rękę puscisz to musisz pada
    przytrzymać kciukiem drugiej reki czyli skutecznie uniemozliwić używanie.

    Dlatego dla mnie dobrym rozwiązaniem mógłby być jakiś pad trzymany
    jednorącz albo wersja na stolik. W drugiej ręce myszka.

    Jednak z praktywki wiem ze mało która gra wymaga czegoś więcej niż
    klawiatura, poza wyscigami i niektorymi FPP sporadycznie trafia mi się
    narzekanie na klawiaturę. Problem rozdmuchany, ale potrolować zawsze
    warto w celu ćwiczenia umiejętności.

  • 103. Data: 2018-09-14 09:26:04
    Temat: Re: polesingowiec do grania
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy konsole połączone są z telewizorem jakimś kablem, czy są bezprzewodowe?
    Czy może działają przez domowy LAN?
    Straszy mnie wizja zerwania TV ze ściany/szafki/półki przez rozbawioną dzieciarnię.

  • 104. Data: 2018-09-14 09:29:54
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Rodzic może to robić na [dobrym] routerze.

    -----

  • 105. Data: 2018-09-14 22:39:17
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2018-09-14 o 09:26, ń napisał(a):
    > Czy konsole połączone są z telewizorem jakimś kablem, czy są bezprzewodowe?
    Współczesne konsole podłącza się do telewizora przez HDMI.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 106. Data: 2018-09-15 08:30:40
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Tego się obawiałem, "współczesność" rodem z XIX wieku.

    -----

  • 107. Data: 2018-09-15 11:20:31
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 15 Sep 2018 08:30:40 +0200, ń wrote:
    > Tego się obawiałem, "współczesność" rodem z XIX wieku.

    Świat się cofa. Ja 30 lat temu już Famicoma do TV podłączałem
    bezprzewodowo.

    Mateusz

  • 108. Data: 2018-09-15 13:38:59
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 15.09.2018 o 08:30, ń pisze:
    > Tego się obawiałem, "współczesność" rodem z XIX wieku.

    Fascynujące, pewnie obraz ze swojego peceta to odbierasz telepatycznie.
    O rozbawioną dzieciarnię ciągnącą za kable możesz się jednak nie
    obawiać, kontrolery gier (tzw. joypady) do wszystkich aktualnych konsol
    są bezprzewodowe.

  • 109. Data: 2018-09-15 16:42:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-15, ń <...@...n> wrote:
    > Tego się obawiałem, "współczesność" rodem z XIX wieku.

    Nic nie stoi na przeszkodzie abyś miał bezprzewodowe. Transmiter hdmi,
    ca 600-1000zł. Działa. Jedyny szkopuł, odbiornik/nadajnik musi się
    widziec i nie być za daleko.

    --
    Marcin

  • 110. Data: 2018-09-19 16:16:37
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    W dniu 2018-09-03 o 15:12, Bolko pisze:
    > Dzieci dorastają a wiedźmin nie będzie już tańszy.
    > I tak zastanawiam sie nad kupnem kompa do grania.
    > Pomyślałem o amso i wybrałem najdroższą stacjonarke.
    > I patrze patrzec i czytam:
    > Płyta główna: Oryginalna DELL
    >
    > Rozumie że raczej będzie problem z ewentualnymi usprawnieniami tego kompa?
    >
    > Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

    Dell to bardzo zły pomysł. Poleasingowce często są strasznie głośne.
    Poza tym często jest to BTX zamiast ATX. Generalnie jeżeli już to
    polecam jakiś Fujitsu-Siemens ewentualnie Lenovo. Nie polecam Della i HP
    z wiadomych względów. W HP-kach nie działa sporo nowych kart graficznych
    nawet są problemy z 1050 i 1030 bo mają skopane biosy. Na F-S nie
    napotkałem jeszcze żadnego problemu.