  • 21. Data: 2018-09-04 22:19:00
    Temat: Re: polesingowiec do grania
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/3/2018 6:37 PM, Chris wrote:
    > kup PS4 i będziesz miał po problemie.

    Nie, dla niektórych, w tym dla mnie, pojawia sie wtedy inny problem:
    pad. Granie na padzie jest absurdalnie niewygodne jesli ktoś zasmakował
    raz precyzji myszki. To na tyle żałosne doświadczenie że mimo posiadania
    xboxa one nie gram na nim w nic. Po prostu nie da się, cała grywalność
    rozbija się o dziadowskie sterowanie.

  • 22. Data: 2018-09-05 00:48:54
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 04.09.2018 o 09:19, Stregor pisze:

    > Skoro kolega Bolko szuka oszczędności, to raczej nie uszczęśliwi go cena
    > gier na PS4 znacznie przekraczająca cenę tych samych gier na PC.

    Dawno i nieprawda. Oficjalne ceny "pudełkowych" pecetowych gier
    (cudzysłów niezbędny, skoro to tak naprawdę kody do dystrybucji cyfrowej
    sprzedawane w formie pudełek, często bez płyty albo z pustą płytą)
    osiągnęły już praktycznie poziom gier na PS4 i Xboxa One. Zobacz ile
    kosztuje choćby nowy Tomb Raider- 250 na PC, 260 na konsole. Do tego gdy
    gra na konsoli się znudzi to możesz ją sprzedać i dopłacić
    kilkanaście-kilkadziesiąt procent do innej gry, na pececie o sprzedaży
    używanej gry możesz zapomnieć.

  • 23. Data: 2018-09-05 00:49:06
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 04.09.2018 o 09:42, RadoslawF pisze:

    > Niezależne jest czy nie to u normalnych ludzi dyskwalifikuje
    > go pazerność firmy. Kupujesz grę za 250zł i dowiadujesz się że
    > aby pograć po sieci musisz jeszcze wykupić abonament.

    Fascynujące. A kogo wyzywać od pazernych, gdy gry na peceta kupujesz za
    200-250 zł i niezależnie od tego czy chcesz grać w sieci czy nie, grę
    musisz przypisać raz na zawsze do jakiegoś konta, efektywnie eliminując
    ten egzemplarz z rynku wtórnego?

  • 24. Data: 2018-09-05 00:50:55
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 04.09.2018 o 22:15, RadoslawF pisze:

    > Emulator amigi ma za darmo, ADFy też sobie znajdzie w sieci.

    Ściślej mówiąc emulator migi za darmo, a romy i adfy się ukradnie.

    > Konsola mu do tego ne potrzebna.

    Wychodząc z tego samego założenia co powyżej - peceta też nie ma sensu
    kupować. Tylko trochę trudniej ukraść.

  • 25. Data: 2018-09-05 11:06:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 00:50, knrdz pisze:

    > Ściślej mówiąc emulator migi za darmo, a romy i adfy się ukradnie.

    A ROMy i ADFy z posiadanych dyskietek i Amig.
    ROM można też było legalnie kupić na CD.

    > Wychodząc z tego samego założenia co powyżej - peceta też nie ma sensu
    > kupować. Tylko trochę trudniej ukraść.

    Łatwiej.
    Co nie zmienia faktu że przytoczona darmowa gra jest dziś mniej
    warta niż abonament za granie po sieci.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2018-09-05 13:47:42
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > raz precyzji myszki. To na tyle żałosne doświadczenie że mimo posiadania
    > xboxa one nie gram na nim w nic. Po prostu nie da się, cała grywalność

    Bzdury gadasz kolego, w FPS faktycznie myszka i klawiatura ale w
    większość gier łatwiej i wygodniej jest na padzie.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 27. Data: 2018-09-05 14:48:25
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 05.09.2018 o 11:06, RadoslawF pisze:

    > A ROMy i ADFy z posiadanych dyskietek i Amig.
    > ROM można też było legalnie kupić na CD.

    Fascynujące, to po co ten wtręt o "emulatorach" i "znajdowaniu w sieci
    ADFów", komuś kto ma Amigę i tę grę? Strasznie nieudolne odkręcanie kota
    ogonem.

    > Co nie zmienia faktu że przytoczona darmowa gra jest dziś mniej

    Po pierwsze ta gra nie jest darmowa, Another World 20th Anniversary
    Edition kosztuje na pecetach 36 zł (steam). Ci którzy ją mają na Amidze
    też nie mają jej "za darmo", bo albo ją kiedyś kupili (za znacznie
    więcej niż 36 zł), albo ukradli.
    Po drugie, piszesz jakbyś sam wierzył w to że do PS Plus dają tylko
    Another World. Gdy tymczasem we wrześniu dali przede wszystkim Destiny 2
    i God of War III, ten Another World któregoś się tak uczepił i QUBE to
    tylko "bonusy" bo do gry z puli dla PS3. W sierpniu dawali Mafię III i
    Dead by Daylight, w lipcu Heavy Rain i Absolver, w czerwcu XCOM 2 i
    Trials Fusion, itd. Rzeczywiście "same 27-letnie darmówki z Amigi".

    > warta niż abonament za granie po sieci.

    Granie po sieci na przykład dla mnie nie jest NIC warte. Na konsoli
    jeśli nie chcę, to nie muszę za to płacić. Mogę kupić grę, nową albo
    używaną, pograć, sprzedać, dołożyć parę złotych (albo i nie dokładać) i
    kupić następną. Na pececie chcąc nie chcąc muszę płacić za multiplayer z
    którego nie korzystam, skoro praktycznie wszystkie gry, także
    sprzedawane w "pudełkowej" dystrybucji wymagają przypisania ich raz na
    zawsze do jakiegoś konta, stając się przez to bezwartościowe na rynku
    wtórnym.

  • 28. Data: 2018-09-05 19:57:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/5/2018 1:47 PM, Chris wrote:
    > Bzdury gadasz kolego, w FPS faktycznie myszka i klawiatura ale w
    > większość gier łatwiej i wygodniej jest na padzie.

    Zależy co to jest wiekszość. Jesli większość to plaformówki to i tak
    wole Wii.

  • 29. Data: 2018-09-05 21:36:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 14:48, knrdz pisze:

    > Fascynujące, to po co ten wtręt o "emulatorach" i "znajdowaniu w sieci
    > ADFów", komuś kto ma Amigę i tę grę? Strasznie nieudolne odkręcanie kota
    > ogonem.

    A skąd informacja że pytający o polisingowca do gier ma Ammigę?

> [...]
    > Dead by Daylight, w lipcu Heavy Rain i Absolver, w czerwcu XCOM 2 i
    > Trials Fusion, itd. Rzeczywiście "same 27-letnie darmówki z Amigi".

    Xcom był na Amige, ale nie było Xcom2. :-)
    Czyli faktycznie nówka sztuka, młodsza niż 27 lat.

> [...]
    > sprzedawane w "pudełkowej" dystrybucji wymagają przypisania ich raz na
    > zawsze do jakiegoś konta, stając się przez to bezwartościowe na rynku

    Dla innych granie na konsoli "nie jest NIC warte", ale tego już nie
    chcesz przyjąć do wiadomości, lub nie potrafisz.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-09-05 22:02:53
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 05.09.2018 o 21:36, RadoslawF pisze:

    > A skąd informacja że pytający o polisingowca do gier ma Ammigę?

    To zdecyduj się może do kogo pisałeś o "darmowym Another World" na
    "emulatorze" i "ADFach z sieci". Do złodziejów którzy kradną gry bo
    stare, bo drogie, bo cokolwiek, czy do tych co mają Amigę i emulatora
    nie potrzebują?

    > Xcom był na Amige, ale nie było Xcom2. :-)
    > Czyli faktycznie nówka sztuka, młodsza niż 27 lat.

    Uparcie trenujesz udawanie głupka? Jeśli naprawdę nie wiesz, to XCOM2 to
    dwuletnia gra i jest sequelem nie gry UFO: Enemy Unknown z Amigi, tylko
    gry XCOM: Enemy Unknown z PC i konsol poprzedniej generacji, z 2012 roku.

    > Dla innych granie na konsoli "nie jest NIC warte", ale tego już nie
    > chcesz przyjąć do wiadomości, lub nie potrafisz.

    Dla zacietrzewionych idiotów? Z pewnością, oni znajdą dowolnie
    absurdalny argument na każdą głupotę.