  • 41. Data: 2017-09-11 10:50:49
    Temat: Re: półpasiec
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-11 o 10:42, Kris pisze:
> [...]
    37820/

    > I przyjedziesz pierwszy raz do jakiegoś miasta to projekt organizacji ruchu czytasz
    żeby dowiedzieć się gdzie sa przejścia czy jednak na znaki pionowe i poziome
    patrzysz?

    Nie czytam. Co nie znaczy, że jak puknę pieszego w miejscu, gdzie jest
    przejście, ale złomiarz ukradł znak, a pasy się starły, to nie
    odpowiadam za potrącenie na przejściu. Ciebie to też dotyczy :-(
    Takie jest prawo, czy to się komuś podoba, czy nie.

  • 42. Data: 2017-09-11 10:52:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-11 o 10:36, Kris pisze:

    > Nie ma znaków nie ma pasów nie ma przejścia.

    Typowy przejaw myślenia potocznego opartego na nieznajomości przepisów.
    W przypadku potrącenia przed sądem będzie inna rozmowa :-(

  • 43. Data: 2017-09-11 11:15:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 10:53:00 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Typowy przejaw myślenia potocznego opartego na nieznajomości przepisów.
    > W przypadku potrącenia przed sądem będzie inna rozmowa :-(
    Pewny jesteś?

  • 44. Data: 2017-09-11 11:19:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 10:50:52 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Nie czytam. Co nie znaczy, że jak puknę pieszego w miejscu, gdzie jest
    > przejście, ale złomiarz ukradł znak, a pasy się starły, to nie
    > odpowiadam za potrącenie na przejściu.

    Nieoznaczone przejście więc nie ma przejścia więc nie odpowiadam za potrącenie na
    przejściu.

  • 45. Data: 2017-09-11 12:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > odpowiadam za potrącenie na przejściu. Ciebie to też dotyczy :-(
    > Takie jest prawo, czy to się komuś podoba, czy nie.

    No to mi sie to nie podoba jak kazdy inny absurd drogowy...
    Ale mysle, ze zaden rozsadny sad nie przyjmie ze kierowca miał się stosować
    do znaków ktorych nei było i nijak nie miał prawa wiedziec ze one tam sa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 46. Data: 2017-09-11 12:15:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-10 o 21:38, Poldek pisze:

    > "Podczas omijania autobusu stojącego na przystanku należy zwrócić
    > szczególną uwagę, czy zza autobusu nie wychodzą piesi. "
    >
    > http://www.kursprawojazdy.pl/omijanie.html

    Pieszy włażący na jezdnie też ma kilka obowiązków.
    Wszystko i tak zależy od sędziego i adwokata.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2017-09-11 17:35:31
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-09-10 o 11:04, J.F. pisze:
    > Ale "zza autobusu", co otwiera pole do popisu dla adwokata,
    > no i znak pionowy byl, ale przejscie nie wiadomo dokladnie gdzie, wiec
    > ma dodatkowy argument.
    Jak zimą śnieg zasypie drogi to tez nie wiadomo gdzie?
    Znak przejścia dla pieszych jest przy przejściu :)

  • 48. Data: 2017-09-11 17:48:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2017 o 09:57, J.F. pisze:

    > Formalnie nie - ale jak to Shrek pisze - bylo do przewidzenia :-)

    To akurat nie ja. Ale rzeczywiście - staram się zwolnić do przepisowych
    50 wyprzedzając autobus, Ale nie przesadzajmy - pieszy poza przejściem
    (choc są wyjątki) pierwszeństwa nie ma, więc nie róbmy z niego świętej
    krowy. Natomiast na przejściu ma i koniec. To że nie widzisz cię nie
    usprawiedliwia. Jakoś z podporządkowanej na pałę nie wyjeżdzasz jak nie
    ma widoczności bez przyhamowania.

    Shrek

  • 49. Data: 2017-09-11 17:50:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2017 o 10:52, Poldek pisze:

    > Typowy przejaw myślenia potocznego opartego na nieznajomości przepisów.
    > W przypadku potrącenia przed sądem będzie inna rozmowa :-(

    Więc zapewne podasz sygnaturę wyroku (tylko prawomocnego, a nie z
    rejonówki).

    Shrek

  • 50. Data: 2017-09-11 17:57:42
    Od: j...@i...pl