  • 11. Data: 2014-10-21 16:44:36
    Temat: Re: poszukuje przetwornicy 1-12V
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    wiadomości news:1919803780.20141021135008@pik-net.pl.invalid...

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2158519.html

    Dzieki. Ale skaldac i uruchamiac nie mam czasu ani umiejetnosci.

    pzdr
    Tmek

  • 12. Data: 2014-10-21 16:59:02
    Temat: [OT] poszukuje przetwornicy 1-12V
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    typowy przykład sukcesu po w eu...
    "pomaga" tym których to mało interesuje i uważa, że niesie misję
    wyzwolenia...
    trochę ta wasza-wspólna-europa jest zabawna...

  • 13. Data: 2014-10-21 17:19:25
    Temat: Re: [OT] poszukuje przetwornicy 1-12V
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:m25sbp$uf9$1@node1.news.atman.pl...
    > typowy przykład sukcesu po w eu...
    > "pomaga" tym których to mało interesuje i uważa, że niesie misję
    > wyzwolenia...
    > trochę ta wasza-wspólna-europa jest zabawna...

    Wyjedz w koncu na bialorus.

    Tmek

  • 14. Data: 2014-10-21 17:20:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tmek,

    Tuesday, October 21, 2014, 4:44:36 PM, you wrote:

    [...]

    > Dzieki. Ale skaldac i uruchamiac nie mam czasu ani umiejetnosci.

    To po co tu przypełzłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-10-21 17:41:24
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    wiadomości news:69378126.20141021172005@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Tmek,
    >
    > Tuesday, October 21, 2014, 4:44:36 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To po co tu przypełzłeś?

    Atmosfera jak zawsze mila i rodzinna.

    Napisalem po co i porosilem o porade. Szukam rozwiazania ktore spelnia moje
    potrzeby.
    Dowiedzialm sie jaki typ sie nie nadaje i co mogloby byc uzyteczne. I za to
    dziekuje.
    Nie szukalem podzespolu tylko gotowego rozwiazania.

    Nie siedze w elektronice, nie kazdy musi.

    Tmek

  • 16. Data: 2014-10-21 17:59:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Oct 2014 17:41:24 +0200, Tmek napisał(a):

    > Atmosfera jak zawsze mila i rodzinna.

    LOL. Ale Roman tak ma :), co nie znaczy że popieram :)
    --
    Jacek