  • 41. Data: 2017-05-21 20:06:21
    Temat: Re: problem z siecią
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 22:31, sirapacz pisze:

    > A bo to jeden komputer musi mieć? Musi mieć problem w domu?
    Ale on nie ma problemów, on tylko tak pisze po różnych grupach,
    robi sztuczny ruch, ludzie się produkują i mu odpowiadają na rzeczy
    które bez trudu znajdzie w google co zostało wielokrotnie udowodnione.

    > Jest głupkiem bo demonstruje swoje fobie polityczne na grupach, ale po
    > pewnym czasie da się do tego przyzwyczaić. Nie odnoszę się do jego
    > pieprzenia farmazonów po/pis/ue tylko do tego co jest tematyką grupy.
    Ale on tej pomocy nie potrzebuje, zobacz na jego odpowiedzi.

    > Chyba, że wyciągam go komuś z KFa :)
    To też.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 42. Data: 2017-05-21 20:18:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak nie cisco to może huawei

    (taki powski żart, nie wiem czy cię nie przeciąży intelektualnie, może
    nie czytaj bo jeszcze nam tu "zejdziesz" (model europa globalna wolność))

  • 43. Data: 2017-05-21 21:12:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-21 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

    > wybaczy mi śmiałość, ale co skłoniło kolegę żeby przejść na stronę
    > wersji liderów popis/eu?
    > jakiś postępujący zanik mózgu wynikający ze ostrych stymulacji
    > europejską propagandą wolność w wyzwoleniu?
    > nie ogarniam...

    ja też nie ogarniam co napisałeś do mnie - napisz po polsku

  • 44. Data: 2017-05-21 21:24:57
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale Kolega to też z politechniki?

  • 45. Data: 2017-05-22 10:14:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-21 o 21:24, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > ale Kolega to też z politechniki?
    nie. jaki ma to związek z poprzednim postem?